کد خبر : 1722522 | 10 آذر 1399 ساعت 23:34 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

نفس راحت پیرلو؛بازگشت دو مدافع مصدوم به تمرینات

باشگاه یوونتوس اعلام کرد دو مدافع مصدوم این تیم یعنی جورجو کیه لینی و مریح دمیرال در تمرینات امروز این تیم شرکت کرده اند و مشکلی برای بازی با دیناموکیف نخواهد داشت.

نفس راحت پیرلو؛بازگشت دو مدافع مصدوم به تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری چهارشنبه شب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در تورین میزبان دیناموکیف خواهد بود. این در حالی است که شاگردان آندره‌آ پیرلو پیش از این صعود خود به مرحله بعدی چمپیونزلیگ را قطعی کرده اند و تنها برای به‌دست‌آوردن صدرنشینی می جنگند.

 

 

1548978

 

 

باشگاه یوونتوس امروز بیانیه ای منتشر کرد که در آن تایید شده دو مدافع مصدوم این تیم یعنی جورجو کیه لینی و مریح دمیرال بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت دیگر مشکلی برای همراهی بانوی پیر نخواهند داشت؛ موضوعی که با توجه به کمبود مهره یوونتوس در خط دفاعی، می‌تواند خبر بسیار خوبی برای پیرلو تلقی شود.

 

در بیانیه باشگاه یوونتوس در این باره آمده است: " فردا یعنی عصر چهارشنبه بیانکونری در لیگ قهرمانان اروپا میزبان دیناموکیف است و فقط یک هدف در ذهن بازیکن هاست و آن تکرار پیروزی و انجام عملکردی مانند بازی در کیف به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که در جلسه تمرینی امروز مریح دمیرال و جورجو کیه‌لینی حاضر بودند."

 

 

1548977

دیدگاه‌ها