کد خبر : 1722523 | 10 آذر 1399 ساعت 23:49 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر واسکودوگاما:

برای هواداران ما بالوتلی مانند مارادونا خواهد بود

مدیر باشگاه واسکودوگاما از جذب ماریو بالوتلی برای این تیم استقبال کرد.

برای هواداران ما بالوتلی مانند مارادونا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق منچسترسیتی، میلان و لیورپول از زمان ترک برشا در پایان فصل گذشته بدون باشگاه بوده است. قرارداد یک ساله ماریو بالوتلی با باشگاه زادگاهش تمدید نشد زیرا برشا از سری آ سقوط کرد اما او از ماه مارس بعد از اینکه گزارش داده شد که در تمرینات این تیم غایب بوده و با باشگاه اختلاف پیدا کرده، بازی نکرده است.

 

اکنون به نظر می‌رسد که زندگی پرفراز و نشیب ماریو بالوتلی همچنان ادامه دارد و احتمالاً برای تجربه چالش جدید خود راهی فوتبال برزیل و باشگاه واسکودوگاما خواهد شد؛ موضوعی که به تایید مدیران باشگاه رسیده و فابیو کوردلا در این باره می گوید: " او دوست دارد به اینجا بیاید. فراموش نکنید، واسکو باشگاهی است که بعد از رئال مادرید دومین تیم پر افتخار جهان محسوب می شود.

 

فکر نمی‌کنم که لازم باشد ماریو برای انجام کارهای احمقانه به ریو بیاید. من فکر می کنم او به بلوغ ذهنی رسیده است.  واسکو نهادی علیه نژادپرستی است و امیدوارم او بتواند منتظر ما بماند."

 

 

1504561

 

 

مدیر واسکودوگاما تاکید کرد که معامله جذب بالوتلی هنوز نهایی نشده و ممکن است شش هفته دیگر این اتفاق به شکل رسمی رخ دهد. کوردلا در این باره گفت: " نمی‌توانیم به طور رسمی با بازیکنی قرارداد امضا کنیم اما پیام ها و پیشنهاداتی وجود داشته است. به طور رسمی ما در همه موارد توافق کرده ایم و فقط اعلام نهایی مانده است. امیدوارم این انتقال در 15 ژانویه نهایی شود. واسکو به بازیکنی مثل ماریا احتیاج دارد و بالوتلی نیز به باشگاهی مانند واسکودوگاما. برای هواداران ما او مانند مارادونا خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها