کد خبر : 1722524 | 10 آذر 1399 ساعت 23:26 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

مطالبات سال گذشته پرداخت شد؛

پیروانی: از تلاش‌های سمیعی و شکوری ممنونم

با تایید مدیر باشگاه پرسپولیس، مطالبات فصل گذشته بازیکنان و کادرفنی این باشگاه نیز پرداخت شده است.

 پیروانی: از تلاش‌های سمیعی و شکوری ممنونم

به گزارش "ورزش سه" افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی پرگل سرخ‌پوشان مقابل شهر خودرو در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی گفت: من جا دارد از جناب آقای سمیعی که از روزی که به باشگاه پرسپولیس آمدند، در حال تلاش شبانه‌روزی هستند و دکتر شکوری عزیز که مرد فوتبالی در کنار آقای سمیعی هست، در این شرایط سختی که وجود دارد، آمدند و امروز هم پرداختی به تیم داشتند که به عنوان مدیر تیم از این دوستان تشکر می‌کنم. از هیات مدیره عزیز که واقعا زحمات زیادی را می‌کشند، از اون‌ها هم تشکر می‌کنم. امروز کل تیم دریافتی داشتند و خداراشکر شرایط خوبی بود و ممنونیم که این اتفاق رقم خورد.

 

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به این‌که مطالبات فصل گذشته و آپشن قرارداد هم پرداخت شده، گفت: اطلاعی که من دارم دیگر کسی بابت سال گذشته، کسی طلبی از مجموعه باشگاه ندارد و فکر می‌کنم جزو معدود سال‌هایی است که می‌شود گفت همه به‌روز هستند. البته باید گفت شروع لیگ بوده و امسال اکثر تیم‌ها پرداختی را داشته‌اند اما امسال متاسفانه شرایط تیم ما جوری بود که مثلا سال‌های قبل از سال‌های گذشته‌تر از آن طلب داشتند. آقای سمیعی و دوستان زحمت کشیدند که جا دارد یک مدیر خوب کار می‌کند، حقش هست که از او تشکر شود و من هم جا دارد از ایشان تشکر کنم.

 

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: انشالله روز به روز همگی دست به دست هم بدهیم به خصوص که آقای سمیعی امروز تشریف آوردند و در اتمام بازی صحبتی که کردند، روز 29 آذر یک روز تاریخی برای فوتبال ما و به خصوص باشگاه پرسپولیس است. انشالله همه به هم کمک کنیم و بشود یک اتفاق تاریخی برای فوتبال ایران و باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم بخورد.

دیدگاه‌ها