کد خبر : 1722536 | 11 آذر 1399 ساعت 01:25 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

عابدزاده در ترکیب ماریتیمو نبود؛

حضور کوتاه علیپور در شکست مقابل بنفیکا

ماریتیمو با بازی تعویضی مهاجم ایرانی خود نتیجه را مقابل بنفیکا واگذار کرد.

حضور کوتاه علیپور در شکست مقابل بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که برای نخستین بار در این فصل امیر عابدزاده و علی علیپور را به‌صورت همزمان روی نیمکت داشت و در ترکیب ابتدایی نمی‌دید، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه دوز باریروس مقابل تیم رده چهارمی بنفیکا قرار گرفت.

 

رودریگو پینهو در دقیقه ۱۴ روی اشتباه خط دفاعی بنفیکا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه چیپ گل اول بازی را برای ماریتیمو به ثمر رساند.

 

بنفیکا پس از این گل برای جبران نتیجه تلاش کرد و در دقیقه ۳۲ در حالی که یک بازیکن ماریتیمو به دلیل آسیب دیدگی روی زمین افتاده بود، بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و در یک ضد حمله توسط پیزی گل تساوی را زد.

 

این اتفاق در دقیقه ۵۱ هم افتاد و باز هم در شرایطی که یک بازیکن ماریتیمو بخاطر مصدومیت روی زمین بود، بنفیکا دومین گل را هم زد و این بار اورتون توانست دروازه یاران عابدزاده و علیپور را باز کند.

 

1548990

 

ماریتیمو که از دقیقه ۸۴ علی علیپور را برای هجومی‌تر شدن شکل بازی خود به ترکیب اضافه کرده بود، نتوانست کار را به تساوی بکشد و با نتیجه ۲ بر یک مقابل بنفیکا شکست خورد تا ۷ امتیازی و در جایگاه هفدهم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

 

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو که طی هفت هفته اخیر لیگ برتر پرتغال حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته و یک کلین‌شیت ثبت کرده بود، مقابل بنفیکا برای نخستین بار در این فصل به میدان نرفت.

 

علی علیپور، مهاجم ایرانی ماریتیمو نیز پس از چهار بازی به‌عنوان یار جانشین، مقابل بنفیکا هم برای پنجمین بار در این فصل حضور تعویضی در زمین داشت.

دیدگاه‌ها