کد خبر : 1722556 | 11 آذر 1399 ساعت 10:14 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

امکانات لیگ یک قطر با لیگ ستارگان برابری می کند

مجدمی: از لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما به قطر آمدم

بازیکن ایرانی لیگ قطر و تیم المعیذر می‌گوید که امکانات آنجا با ایران خیلی فرق دارد و واقعاً قطر لیاقت میزبانی جام جهانی را دارد.

به گزارش" ورزش سه" مسلم مجدمی تنها بازیکن ایرانی لیگ دسته یک قطر است. او در خصوص شرایط تیم گفت: "خدا را شکر شرایط تیم ما در جدول خوب است و اختلافی با صدر جدول نداریم چون اختلاف فقط سه امتیاز است و ما تیم چهارم هستیم و سه تیم ۱۰ امتیازی هستند و ما ۷ امتیاز داریم. یکی از تیم ها دیروز  باخت و ما هم امروز بازی داریم که اگر  ببریم شرایطمان  خیلی بهتر می شود. ۹۰ درصد تیم ما امسال تغییر کرده است و به خاطر همین بازی اول و دوم را خوب شروع نکردیم و به خاطر اینکه دو نفر از بچه های خارجی دیر اضافه شدند و خود مربی هم دیر اضافه شد به خاطر شرایط قطر چون اینجا باید بازیکن در قرنطینه میماند مربی هم همینطور، دیر به ما اضافه به ما شدند و شرایط کمی سخت بود؛ اما در حال حاضر شرایط خوب شده و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم، امیدوارم که امروز ببریم."


او در خصوص آمار خوبش در این چند بازی ادامه داد:" آمار خودم خدا را شکر خوب بود، توانستم یک گل بزنم و یک پاس گل  بدهم. در دو بازی آخر به خاطر اینکه دفاع راست ما مصدوم شده بود مربی با من صحبت کرد و از من خواست که در این پست به زمین بروم، خدا را شکر در آن پست عملکرد خوبی داشتم و در بازی ای  که موفق به پیروزی شدیم توانستم یک پاس گل بدهم. فعلا آمار من خوب است چون کلا دو بازی در پست خودم بازی کردم، مربی و باشگاه هم از من راضی هستند."

 

1549016


این بازیکن در پاسخ به این سوال که چرا لیگ یک قطر را برای بازی کردن انتخاب کرده عنوان کرد: من اصلاً فکر نمی کردم به قطر بیایم. دو ، سه پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشتم و همچنین صنعت‌نفت‌ آبادان هم که پیشنهاد داده بود، واقعا اگر ایران می ماندم برای نفت بازی می کردم ولی وقتی از قطر با من صحبت شد دیدم که شرایط و امکانات خیلی خوب است ، من اول فکر میکردم که لیگ یک  قطر به خاطر صحبت هایی که شنیده بودم لیگ ضعیفی باشد ولی وقتی آمدم دیدم امکاناتش با  لیگ ستارگان برابری می‌کند و تنها چیزی که متفاوت است مبلغ قراردادهای مان است، واقعا همه چیز خوب است و شما مشاهده می کنید که سطح لیگ ستارگان چقدر بالا است و آدم اینجا فقط به فکر فوتبال است زیرا  دغدغه دیگری ندارد. واقعا فرق زیادی بین امکانات ایران و قطر وجود دارد و در حقیقت قطر لیاقت گرفتن میزبانی جام جهانی را دارد.


مجدمی در پایان در خصوص اینکه  بازی‌های صنعت نفت آبادان را پیگیری می‌کند یا خیر افزود: بله بازی های نفت را می بینم. بازی آنها مقابل پرسپولیس و شهرخودرو را دیدم، فقط بازی هفته اول این تیم را نتوانستم ببینم چون همزمان با تمرین تیممان بود ولی من با همه بچه های پارسال در ارتباط هستم . در کل پیگیر نفت آبادان هستم چون هفت، هشت سال در این تیم بودم و نمی توانم صنعت نفت و هوادارانش را فراموش کنم. هواداران همیشه با من در ارتباط هستند و تیمی که از آن پیشرفت کردم را نمی توانم فراموش کنم. برای آن ها آرزوی موفقیت میکنم .

دیدگاه‌ها