کد خبر : 1722559 | 11 آذر 1399 ساعت 10:24 | 27.8K بازدید | 1 دیدگاه

استارت عجیب در دقیقه 90؛ شیری خستگی ناپذیر

مدافع راست پرسپولیس که بعد از دعوت به اردوی تیم ملی در تلاش است تا کیفیت بالاتری از خود برای فرار از انتقادات به نمایش بگذارد، در بازی روز گذشته مقابل شهرخودرو به خوبی از پس مهار حریف برآمد.

استارت عجیب در دقیقه 90؛ شیری خستگی ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری، مدافع راست تخصصی پرسپولیس در این فصل توانست در بازی روز گذشته مقابل شهرخودرو هم در فاز دفاعی و هم تهاجمی این تیم نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و رضایت کادرفنی را جلب کند. مدافع سرخپوشان که از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، بعد از اینکه انتقادات تندی را بابت این موضوع متوجه خود دیده، در تلاش بالاتری برای نمایش کیفیت فنی خود بود.

 

او در بازی روز گذشته با سود بردن از تکنیک مناسبی که دارد، در همکاری با بشار رسن و خصوصا سیامک نعمتی فرصت‌های مناسبی را روی دروازه شاگردان مهدی رحمتی شکل داد و در نهایت نیز موفق شد نمره خوبی کسب کند. شاید اوج کار شیری را بتوان در استارتی که در دقیقه 90 برای عبور از مدافعان حریف از خود به جا گذاشت دانست. در شرایطی که به نظر می‌رسید سرخ‌ها با توجه به نمایش تهاجمی که از خود به جا گذاشته بودند در دقایق پایانی از نظر بدنی افت کرده باشند، این بازیکن با دریافت توپ و استارتی 70 متری، تیمش را در موقعیت حمله قرار داد تا نشان دهد از نظر بدنی نیز در شرایط مطلوبی قرار دارد و یحیی قادر خواهد بود بیش از گذشته به سمت راست تیمش با شکل گیری زوج سیامک نعمتی و مهدی شیری امیدوار باشد.

 

1549021

دیدگاه‌ها