کد خبر : 1722571 | 11 آذر 1399 ساعت 11:10 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنفیلد بازسازی می‌شود؛ نونوار شدن خانه لیورپول

باشگاه لیورپول این هفته پیشنهاد بازسازی و افزایش ظرفیت استادیوم آنفیلد را به مقامات انگلیسی ارائه می‌دهد و امیدوار است پیشنهادش مورد موافقت قرار گیرد.

آنفیلد بازسازی می‌شود؛ نونوار شدن خانه لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول این هفته رسماً پیشنهاد بازسازی با هدف افزایش ظرفیت استادیوم خانگی خود آنفیلد را به مقامات ذی‌ربط در انگلیس تقدیم خواهد کرد. هدف لیورپول از این بازسازی رساندن ظرفیت تماشاچی ورزشگاه به 61هزار نفر است. آنفیلد به این ترتیب از نظر تعداد تماشاچی سومین استادیوم بزرگ لیگ برتر خواهد شد.

 

1549036

 

لیورپول ابتدا قصد داشت امسال در فصل بهار پیشنهاد خود را رسماً ارائه دهد ولی با اپیدمی ویروس کرونا ارائه پیشنهاد به تعویق افتاد. اما باشگاه حالا قصد دارد در هفته جاری برنامه جزئی خود را به شورای شهر لیورپول ارائه دهد. در صورت موافقت با این پیشنهاد ظرفیت جذب تماشاچی آنفیلد به اندازه 7هزار نفر افزایش خواهد یافت.

 

1549037

 

به این ترتیب ظرفیت کل ورزشگاه آنفیلد به 61هزار نفر می رسد و این ورزشگاه تاریخی سومین استادیوم بزرگ در لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

 

1549038

 

بعد از تبدیل شدن آنفیلد به یک ورزشگاه 61هزار نفره تنها استادیوم تازه ساز تاتنهام هاتسپر و استادیوم اولدترافورد متعلق به منچستریونایتد ظرفیتی بیش از خانه لیورپولی‌ها خواهند داشت. استادیوم تازه ساز تاتنهام با 62هزار نفر ظرفیت در رتبه دوم قرار می گیرد و اولدترافورد با گنجایش 75هزار نفر تماشاچی همچنان بزرگترین ورزشگاه لیگ برتری خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها