کد خبر : 1722574 | 11 آذر 1399 ساعت 11:25 | 31.9K بازدید | 3 دیدگاه

سهیل مهدی:در تهران تنها 3 ورزشگاه استاندارد داریم

پرسپولیس - سپاهان قبل از دربی برگزار می شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که بازی سپاهان و پرسپولیس پیش از دربی برگزار می شود.

 پرسپولیس - سپاهان قبل از دربی برگزار می شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی روز گذشته، اعتراض باشگاه استقلال به برنامه بازی های پرسپولیس بود. پرویز مظلومی سرپرست این تیم درخواست کرده بود که بازی سپاهان و پرسپولیس باید پیش از شهرآورد رفت برگزار شود.


سهیل مهدی در گفت ‌و گو با برنامه فوتبال برتر درباره برنامه ‌ریزی دو هفته بعد و همچنین دربی پیش رو گفت: ما خیلی زود چالش های دربی را شروع کردیم. اظهارات مظلومی، هواداران استقلال را مقابل سازمان لیگ قرار داده است، به دلیل اینکه چه دربی را قبل از بازی سپاهان برگزار کنیم و چه بعد از آن، مورد اعتراض قرار می ‌گیریم و مشکلاتی به وجود می ‌آورد.


مسئول برگزاری مسابقات لیگ در ادامه افزود: خواهش ما این است که دوستان با اظهارنظرشان ما را در مقابل چالش های هواداری قرار ندهند. ما با اصول و روش صحیح جلو می رویم. ابتدا باید ببینیم سفر پرسپولیس در چه تاریخی انجام می شود چرا که بحث قرنطینه و اینگونه مسائل مطرح می شود و براساس آن برنامه ‌ریزی می‌کنیم. ما باید به نوعی عمل کنیم که هم صیانت لیگ برتر حفظ شود. 


مهدی خاطر نشان کرد: ما روز گذشته با مسئولان AFC ویدئو کنفرانس برگزار و برای نحوه برگزاری مسابقات سال آینده نزدیک به 2 ساعت با نمایندگان غرب آسیا بحث کردیم. آنها پیشنهادات تمام اعضا را گرفتند تا فصل بعد را بهتر برگزار کنند. کاملاً نظرات کشورها متفاوت است و نظرات هر کشوری براساس لیگ داخلی خودشان است و فصل آینده هم این چالش‌ها وجود دارد و لیگ ما همچون سال قبل، دچار نوسانات احتمالی خواهد بود. این مسائل پیش پا افتاده است ولی بر روی برنامه ما اثرگذار است.

 

1496235


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان سفر پرسپولیس به قطر برای فینال لیگ قهرمانان گفت: باید ببینیم زمان‌بندی سفر پرسپولیس به چه شکل خواهد شد. طبق ضوابط پرسپولیسی‌ها باید قبل از پرواز تست PCR داده باشند. قطری‌ها هم ضوابط خودشان را دارند. ما هم امیدواریم در حداقل زمان ممکن تا فینال آسیا پرسپولیس به قطر برود تا برنامه ‌ریزی‌های ما به‌ هم نخورد. الان هم دکتر هراتیان (رئیس ایفمارک) در قطر حضور دارد و مسائل را بررسی  می ‌کند.


وی ادامه داد: ما برنامه را اعلام کرده ایم و پایبند برنامه هستیم. درصورتی که برنامه ما درست پیش برود، سعی ما بر این است روال برگزاری هفتگی را حفظ کنیم و جدول لیگ دچار مشکل نشود. اگر دربی را قبل از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان برگزار کنیم در فضای مجازی انتقاد خواهند کرد و اگر پس از دربی باشد، یکسری صحبت‌های دیگر می‌شود. در هر صورت برنامه بازی اگر دچار تغییر شود ابتدا بازی‌های معوقه برگزار می‌شوند و بعد از آن دربی را برگزار خواهیم کرد.


او گفت: یک چالشی در مورد ورزشگاه شهر قدس به وجود آمده بود و ما قصد داشتیم بازی های آنجا را به ورزشگاه شهید دستگردی منتقل کنیم که با مشکل مواجه شدیم. در تهران تنها 3 ورزشگاه استاندارد داریم. زمانی که یکی از آنها از مسیر برنامه خارج می شود، آچمز می شویم.

دیدگاه‌ها