کد خبر : 1722575 | 11 آذر 1399 ساعت 11:26 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های مسلمان برای درخشش مقابل تیم سابق؛

تمرینات نویدکیا علیه خودش مقابل سایپا

بخشی از صحبت‌های مرزبان و ابراهیم صادقی به محسن مسلمان اختصاص داشت.

تمرینات نویدکیا علیه خودش مقابل سایپا

به گزارش "ورزش سه"، مسلمان که از میانه‌های لیگ هجدهم به جمع سپاهانی‌ها اضافه شد، درنهایت نتوانست نمایش هایی که با پیراهن پرسپولیس انجام داده بود را در جمع طلایی پوشان تکرار کند و پس از حضور در رقابت‌های آسیایی و پشت سر گذاشتن بخش مهمی از تمرینات پیش فصل زیر نظر محرم نویدکیا از سپاهان جدا شد و شاگرد ابراهیم صادقی شد.


صادقی در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه ضمن تشکر از محرم نویدکیا که همکاری خوبی با سایپا برای انتقال این بازیکن به تهران داشت، از حضور آماده این بازیکن در تمرینات سایپا گفت و اینکه مسلمان به خوبی تمرینات پیش فصل را طی کرده و با بدنی آماده به جمع شاگردانش اضافه شده است.


مسلمان مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته سوم مسابقات 2 دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد و پس از مدت‌ها نیمکت نشینی و دوری از فضای مسابقه، نشان داد انگیزه زیادی برای درخشش دوباره دارد.


حالا با عملکردی که مسلمان مقابل نساجی مازندران داشته، احتمال دارد مقابل سپاهان  هم شانس حضور در زمین را پیدا کند و در این صورت انگیزه های زیادی برای اثبات توانایی های خود در تیمی خواهد داشت که نه در زمان حضور امیرقلعه نویی فرصت زیادی به او داده شد و نه سبک بازی‌اش محرم نویدکیا را متقاعد به حفظش کرد.

دیدگاه‌ها