کد خبر : 1722587 | 11 آذر 1399 ساعت 12:03 | 27.6K بازدید | 2 دیدگاه

به مناسبت تولد علیمنصور،

روزی که منصوریان دروازه‌بان استقلال شد

تابستان سال 75و در فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور اتفاقات جالبی برای استقلال افتاد.

روزی که منصوریان دروازه‌بان استقلال شد

به گزارش ورزش سه ، امروز 10 آذر ماه،تولد علیرضا منصوریان است. بازیکنی که اوج فوتبالش در سال 74 بود و هواداران استقلال خاطرات زیادی از او دارند.


استقلال در جام حذفی فصل 75-74تا فینال رفت و در این مرحله برق شیراز را در خود شیراز 1-3برد تا مهیای برگزاری جشن قهرمانی در تهران شود.بازی برگشت هم برای آ‌بی پوشان چندان سخت نبود و آ‌نها با دوگل امیر قلعه نویی برنده شدند اما در دقایق پایانی بهزاد غلامپور دروازه بان استقلال اخراج شد تا علیرضا منصوریان در میان هیاهو و تشویق بی امان 40هزار استقلالی حاضر در ورزشگاه آزادی لباس دروازه بانی بپوشد و برای دقایقی دروازه بان استقلال شود.


در این دقایق فقط یک توپ روی دروازه استقلال آمد اما هجوم عکاسان به سمت دروازه استقلال برای عکس گرفتن از منصوریان در لباس دروازه بانی، صحنه های جذابی را در ورزشگاه ایجاد کرد.منصوریان هم که انگار از این موضوع خوشش آمده بود، بیشتر از جام قهرمانی عکس انداخت و حتی برای توپ جمع کن های ورزشگاه آزادی روز خاطره انگیزی را رقم زد.


استقلال با دو گل قلعه نویی فینال را در تهران هم برد و با منصور پورحیدری قهرمان جام حذفی باشگاه‌های کشور شد اما آنچه در ذهن هواداران استقلال ماند، خاطره دروازه بانی او بود که این روزها به عنوان سرمربی تراکتور کار سختی در فوتبال ایران پیش رو دارد.

 

1549086

دیدگاه‌ها