کد خبر : 1722590 | 11 آذر 1399 ساعت 12:10 | 16.6K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحالی سوری‌ها در حد صعود به جام جهانی!(عکس)

بازیکنان و کادرفنی تیم ملی سوریه بعد از شکست دادن ایران در انتخابی کاپ آسیا خوشحالی زاید الوصفی را از خود نشان دادند.

خوشحالی سوری‌ها در حد صعود به جام جهانی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته برابر سوریه غافلگیر شد و برخلاف آنچه که پیش بینی می شد در این دیدار شکست خورد. غیبت حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی باعث شده بود آسمان خراش های ایرانی توان رقابت با تیم باانگیزه سوریه را نداشته باشند.


سوری ها که پیش از این یک پیروزی از سه بازی به دست آورده بودند، شاید خودشان هم فکر نمی کردند بتوانند به چنین بردی برابر قهرمان چند دوره بسکتبال آسیا دست پیدا کنند.


نکته جالب اما خوشحالی بازیکنان و کادرفنی تیم ملی سوریه بعد از به صدا درآمدن سوت پایان این مسابقه بود. همه اعضای تیم سوریه داخل زمین ریختند و با پرچم کشور خود به شکلی شادی کردند که گویا به جام جهانی و یا حتی المپیک صعود کرده اند!

 

1549080


بعد از چند دقیقه شادی مقابل چشمان بهت زده بازیکنان ایران، بازیکنان و کادرفنی قطر مقابل جایگاه ویژه ایستادند و در برابر یکی از مقامات کشور خود دسته جمعی به شادی هماهنگ پرداختند؛ در حالی که این نوع شادی بیشتر در سالن هایی صورت می گیرد که پر از تماشاگر است. 


این بازی در چارچوب انتخابی کاپ آسیا برگزار شد و حالا سوریه شانس بیشتری برای صعود به این رقابت ها پیدا خواهد کرد، اما جدا از بحث صعود، شکست تیم ملی بسکتبال ایران برای تیم حریف یک اتفاق تاریخی به حساب می آید.

 

1549078

دیدگاه‌ها