کد خبر : 1722599 | 11 آذر 1399 ساعت 13:00 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

از تمرین لیورپول مشخص شد؛ بازگشت ماتیپ و جونز

لیورپول امشب در حالی در آنفیلد به مصاف آژاکس می‌رود که برای قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان تنها به یک امتیاز نیاز دارد.

از تمرین لیورپول مشخص شد؛ بازگشت ماتیپ و جونز

به گزارش ورزش سه، لیورپول امشب در خانه اش آنفیلد به مصاف آژاکس آمستردام می‌رود. شاگردان کلوپ از چهار بازی قبلی خود در گروه D نه امتیاز بدست آورده اند و برای قطعی کردن صعودشان به مرحله بعدی تنها به یک امتیاز از این بازی نیاز خواهند داشت. اما لیورپول با مشکل بزرگی به نام موج مصدومیت بازیکنانش مواجه است که کار را برای شاگردان کلوپ دشوار می کند.

 

در آخرین تمرین لیورپول پیش از بازی دیشب اما مشخص شد که کلوپ برای غلبه بر مشکل مصدومیتهای متعدد چه نقشه هایی کشیده است. بازگشت جوئل ماتیپ و کرتیس جونز به ترکیب یکی از اقدامات احتمالی کلوپ در بازی امشب خواهد بود.

 

1549106

 

کلوپ در آخرین تمرین تیمش بازیکنان در اختیار خود را در مجموعه تمرینی کرکبی گرد آورد. ماتیپ که در تساوی 1-1 این هفته مقابل برایتون به میدان نرفته بود در این تمرین نقش مهمی داشت و به نظر می‌رسد کلوپ قصد دارد در دیدار با آژاکس از او استفاده کند. به نظر می‌رسد عدم حضور او در مقابل برایتون نقشه کلوپ برای استراحت دادن به این مدافع بوده است.

 

از سوی دیگر با توجه به مصدومیت همسترینگ جیمز میلنر در بازی مقابل برایتون به نظر می‌رسد کرتیس جونز جوان در بازی امشب یک بار فرصت پیدا خواهد کرد تا در خط میانی لیورپول در کنار واینالدوم و جردن هندرسون بازی کند.

 

 

دیدگاه‌ها