کد خبر : 1722611 | 11 آذر 1399 ساعت 12:00 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی: هدفم موفقیت در نفت مسجدسلیمان است

بازیکن ۱۹ ساله نفت مسجدسلیمان که در سه بازی گذشته این تیم در پست دفاع چپ بازی کرده در خصوص شرایط کلی خودش توضیحاتی ارائه داد.

احمدی: هدفم موفقیت در نفت مسجدسلیمان است

محمدمهدی احمدی در پاسخ به این سوال که فوتبال را از کجا شروع کرده به "ورزش سه" گفت: من از بچگی به فوتبال علاقه داشتم، در شهرستان ازندریان از توابع ملایر شروع به بازی فوتبال کردم البته در آنجا ما زمین چمن نداشتیم. از دو سال پیش تصمیم گرفتم حرفه ای بازی کنم برای همین هم به تهران و تیم آموزشگاه ایران‌مهر آمدم البته قبل از آن به اردوی تیم ملی دانش آموزی هم دعوت شده بودم، من برای بازی در تیم ایران مهر تست دادم و قبول شدم و با این تیم در سال ۹۷ به اردوی ترکیه رفتیم، در اردوی ترکیه با تیم‌هایی از جمله بشیکتاش بازی دوستانه داشتیم، آنجا هم پاس گل دادم و هم گل زدم و  پیشنهاد هم از لیگ ترکیه داشتم؛ اما مالک باشگاه آقای اصغری اجازه ندادند که در ترکیه بمانم و منطق ایشان این بود که ممکن است ماندن در ترکیه مانعی برای پیوستن به اردوی تیم ملی باشد.


وی در خصوص دعوت شدن به تیم ملی جوانان ادامه داد: به خاطر عملکرد  خوبی که داشتم به تیم ملی جوانان دعوت شدم. رفته رفته  شرایط بهتر شد و توانستم به عنوان بازیکن ثابت به میدان بروم. در بازیهای مقدماتی آسیا شرکت کردیم و چند تورنمنت رفتیم که در تورنمنت تاجیکستان قهرمان شدیم. در بازی‌های مقدماتی آسیا هم سه بازی انجام دادم و یک گل در بازی با نپال زدم. این بازیکن که پست اصلی او هافبک چپ بوده در خصوص پیوستن به نفت مسجد سلیمان گفت: امسال و در لیگ بیستم افتخار حضور در این تیم بزرگ را پیدا کردم. سه هفته از لیگ گذشته و در تمام بازی‌ها بصورت ثابت حضور داشته ام و به دنبال این هستم که بتوانم به موفقیت تیمم کمک کنم.


احمدی که به زبان انگلیسی مسلط است، در این رابطه افزود: آقای اصغری مدیرعاملِ ایرانمهر که همیشه از ما حمایت کرده، در فراگیری زبان انگلیسی الزام داشته و معتقد است نماینده تیم‌ملی حداقل باید به دو زبان بین‌المللی مسلط باشد و من هم به خواندن زبان ادامه خواهم داد و بعد از تسلط کامل به زبان انگلیسی به یادگیری زبان آلمانی یا فرانسه جهت بازی در اروپا در آینده نزدیک ادامه خواهم داد. در پایان جا دارد از زحمات پدر و مادرم، مربیان زحمتکش خودم خصوصا آقایان امیر فلاحی، علی صمدی، داوود ترک و حامی بی ادعای خود جناب آقای اصغری تشکر کنم و برای سلامتی آنان از خداوند بزرگ طلب دعای خیر داشته باشم.

 

دیدگاه‌ها