کد خبر : 1722616 | 11 آذر 1399 ساعت 13:50 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال و طلسمی به نام هفته چهارم!

استقلال در 3 فصل گذشته لیگ برتر، با نتیجه مشابه یک بر صفر مغلوب حریفان خودش شده است.

استقلال و طلسمی به نام هفته چهارم!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته چهارم لیگ برتر، امروز به مصاف پیکان می رود. شاگردان فکری برای بازگشت به کورس تیم های صدرنشین، چاره ای جز پیروزی در این مسابقه ندارند. اما آمادگی رقیب از یک سو و کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهر قدس از سوی دیگر باعث شده است تا آبی پوشان امروز کار سختی را در پیش داشته باشند.


استقلال امسال و پس از 4 فصل موفق شد بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را برنده شده و لیگ جدید را با پیروزی آغاز کند. اما بد نیست بدانید که آبی ها 4 فصل است که در هفته چهارم طلسم شده اند و موفق به پیروزی نشده اند.

 

شاگردان استراماچونی فصل گذشته در هفته چهارم به مصاف پرسپولیس رفتند و شهرآورد بزرگ تهران را انجام دادند. در حالیکه بازی با نتیجه تساوی بدون گل رو به پایان بود، مهدی عبدی مهاجم جوان سرخپوشان، دروازه حسینی را باز کرد تا استقلال در هفته چهارم تن به شکست بدهد. البته آن گل به نام سیدحسین حسینی دروازه بان آبی پوشان ثبت شد.

 

استقلال در لیگ هجدهم با وینفرد شفر نیز در هفته چهارم شکست خورد. آنها در حالی که برای برگزاری بازی با پارس جنوبی راهی جم شده بودند، با گل به خودی آرمین سهرابیان، آن دیدار را واگذار کردند. نکته جالب اینکه در آن مسابقه، مهدی تارتار سرمربی پارس بود که او امروز نیز وظیفه هدایت پیکان را برعهده دارد.

 

اما آبی ها در لیگ هفدهم نیز در هفته چهارم دست خالی بازی را ترک کردند. آنها در ورزشگاه تختی به مصاف علی دایی و شاگردانش در سایپا رفتند. در دقیقه 55 آن مسابقه، مهدی رحمتی با یک تکل بر روی پای محمد عباس زاده، مرتکب خطای پنالتی شد. خود عباس زاده نیز این ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد و 6 بار پشت سر هم نیز پشتک وارو زد.
بد نیست بدانید که استقلال و پیکان در هفته چهارم لیگ شانزدهم به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش دو تیم، تساوی 1-1 بود. در آن دیدار، مرتضی آقاخان پیکان را پیش انداخت ولی بهنام برزای در دقیقه 84 گل تساوی آبی پوشان را به ثمر رساند.

 

استقلال در 4 دوره گذشته لیگ برتر، 3 بار در هفته چهارم شکست خورده و یک بار نیز به تساوی رسیده و اکنون آبی های پایتخت به دنبال شکستن این طلسم هستند تا رتبه دوم خود در جدول رده بندی را از پرسپولیس پس بگیرند.

دیدگاه‌ها