کد خبر : 1722671 | 11 آذر 1399 ساعت 18:00 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستین: از بارسلونا یک زنگ نزدند که تو اخراجی

کیکه ستین همچنان از شیوه رفتار باشگاه بارسلونا ناراضی و دلخور است.

ستین: از بارسلونا یک زنگ نزدند که تو اخراجی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی سال جدید میلادی بود که مدیران بارسلونا در تصمیمی عجیب ارنستو والورده را برکنار کرده و کیکه ستین را به جای او به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا انتخاب کردند. اما شرایط هرگز بر وفق مراد این سرمربی پیش نرفت و بعد از ناکامی در فتح لالیگا، شکست سنگین 2-8 مقابل بایرن مونیخ پایان کار او در نیمکت بارسلونا بود.

 

 

1540197

 

 

در ژانویه 2020 کیکه ستین قراردادی به مدت دو و نیم سال با بارسلونا امضا کرد و قرارداد او تا سال 2022 بود. نشریات اسپانیایی دو روز پیش خبر از شکایت کیکه ستین از باشگاه بارسلونا به علت عدم رعایت تعهدات دادند. کیکه ستین معتقد است اخراج شده و به همین دلیل خواهان دریافت تمام دستمزد خود تا پایان سال 2022 از بارسلوناست.

 

 

1520530

 

 

ستین در مصاحبه با رادیو کوپه گفت:« از باشگاه یک زنگ نزدند تا بگویند که اخراج شده ام. بارسا نه مرا جریمه کرده نه پیشنهادی به من داده است. یک تماس هم نگرفتند. واضح است که شرایط بارسلونا نگران کننده است و این روی همه چیز حتی نتایج درون زمین تیم نیز اثر منفی گذاشته است.

من و کادرم همه تلاش مان را برای موفقیت تیم کردیم ولی شرایط به گونه ای بود که عملا همه چیز غیرممکن به نظر می رسید. انتظار من از باشگاه چیز دیگری بود ولی رفتار درستی با من نداشتند.»

 

دیدگاه‌ها