کد خبر : 1722673 | 11 آذر 1399 ساعت 18:01 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

آندره پیرلو: نگران نیستم، زمان نیاز داریم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس تاکید کرد از نتایج اخیر تیمش نگران نیست.

آندره پیرلو: نگران نیستم، زمان نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته های اخیر در سری آ عملکرد قابل قبولی نداشته و آنها در دیدار ابتدای هفته خود برابر بنونتو به تساوی دست یافتند تا انتقادات از آندره پیرلو افزایش یابد. بیانکونری فردا شب در لیگ قهرمانان پذیرای دیناموکیف خواهد بود و آندره پیرلو در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد برای ساختن تیم مورد نظرش نیاز به فرصت بیشتری دارد.

 

آندره پیرلو گفت: "فردا به فکر قرار دادن بهترین بازیکنان در زمین خواهیم بود، زیرا همه بازی ها مهم هستند. با این حال خوان کوادرادو و دانیلو برای بازی فردا شب استراحت خواهند کرد، زیرا در این مدت بازی های زیادی انجام داده اند. برای رسیدن به شرایط مورد نظرم نیاز به زمان داریم و من در حال بررسی و آنالیز شرایط هستم.

 

1546801

 

هنوز در مورد ترکیب اصلی بازی برابر دیناموکیف تصمیم نگرفته ام، اما احتمال دارد در دیدار فردا شب آلوارو موراتا و در بازی بعدی در سری آ مقابل تورینو، پائولو دیبالا در ترکیب قرار گیرد. در همه دیدارها به نهایت تمرکز نیاز داریم، یوونتوس بازیکنان جوانی به خدمت گرفته که آنها برای ارائه توانایی های خود به فرصت نیاز دارند.

 

من نگران اتفاقات بازی مقابل بنتونتو نیستم، باید در آن دیدار به پیروزی می رسیدیم، اما نتوانستیم کار حریف را تمام کنیم و آنها در دقایق پایانی نمایشی خوبی ارائه دادند. اما همیشه ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد، ما دیدار مقابل بنتونتو و اتفاقات آن دیدار را تجزیه و تحلیل کرده و سعی خواهیم کرد اشتباهاتی که مرتکب شده ایم را برطرف کنیم."

 

شرایط دژان کولوسفسکی و پائولو دیبالا: "کولوسفسکی همیشه در پست خودش بازی کرده، همه بازیکنان جوانی که راهی یوونتوس شده اند مسیری مشابه داشته اند و من عملکرد آنها خوشحالم.  دیبالا اغلب به سمت عقب حرکت می کند تا بیشتر درگیر شده و فضای بیشتری بدست آورد. ما همیشه در مورد فضاهایی که دیبالا باید در آن حضور یابد کار و تمرین می کنیم. شرایط در میدان باید برای دیبالا مهیا بوده و او همیشه مترصد شرکت در حملات باشد."

دیدگاه‌ها