کد خبر : 1722716 | 11 آذر 1399 ساعت 19:27 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت دو جلسه ای؛ مجازات مهاجم عصبانی یووه

آلوارو موراتا به علت اخراج مقابل بنونتو به مدت دو بازی محروم شد و دیدارهای یوونتوس مقابل تورینو و جنوا را از دست خواهد داد..

محرومیت دو جلسه ای؛ مجازات مهاجم عصبانی یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس ابتدای هفته از مسابقات سری آ مهمان تیم بنونتو بود و در نهایت با تساوی 1-1 در مقابل این تیم متوقف شد تا با 17 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گیرد و با توجه به پیروزی میلان فاصله اش با صدر به 6 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

تک گل یوونتوس برابر بنونتو توسط مهاجم اسپانیایی و گلزن این تیم یعنی آلوارو موراتا به ثمر رسید؛ بازیکنی که جذب او در تابستان با برخی انتقادات توسط هواداران بیانکونری روبرو شد اما تا به اینجا توانسته پاسخ همه آنها را به بهترین شکل ممکن بدهد و یکی از بهترین بازیکنان این فصل یوونتوس بوده است.

 

 

1548207

 

 

با این حال آلوارو موراتا در لحظات پایانی دیدار برابر بنونتو با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد؛ منابع ایتالیایی گزارش دادند که ستاره اسپانیایی که بسیار عصبانی هم بوده از الفاظ نادرستی علیه داور مسابقه استفاده کرده و همین موضوع اخراج او را به همراه داشته است؛ موضوعی که برایش دردسرساز شده چرا که حالا منابعی نظیر کالچیو مرکاتو و گاتزتا دلو اسپورت گزارش دادند که او با محرومیت دو جلسه ای روبرو شده و دو بازی بعدی یوونتوس برابر تورینو و جنوا را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها