کد خبر : 1722724 | 11 آذر 1399 ساعت 19:45 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

علیاری: تیم‌های بزرگ را متوقف می‌کنیم

مهاجم سایپا ابراز امیدواری کرد بتواند روند خوب خود را در ادامه فصل داشته باشد و مصدومیت سراغ او نیاید.

علیاری: تیم‌های بزرگ را متوقف می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید علیاری با بیان اینکه بازی خوبی مقابل سپاهان ارائه کردیم، گفت: متاسفانه دو سال است بدشانسی می‌آورم؛ فصل قبل در هفته دوم و امسال در هفته اول مصدوم شدم، اما خدا را شکر امروز شرایط خوبی داشتم و بازی کردم.

 

او ادامه داد: نیمه اول کار ما سخت بود و نتوانستیم نمایشی که می‌خواستیم را ارائه کنیم، اما در نیمه دوم توانستیم تیم بزرگ سپاهان را تحت فشار بگذاریم و یک امتیاز بگیریم.

 

مهاجم سایپا اضافه کرد: قطعا امسال شرایط بهتری از فصل گذشته داریم و مهره‌های باتجربه‌ای هم به ترکیب ما اضافه شدند. فصل قبل بدشانسی آوردیم ولی امسال هدف‌های بزرگی داریم. سایپای لیگ بیستم با سالی که پشت سر گذاشتیم، تفاوت دارد و تیم‌ها باید حساب دیگری روی ما باز کنند.

 

علیاری عنوان کرد: ما فقط جلوی نساجی مساوی نگرفتیم و برابر تیم‌های بزرگ نیز این کار را انجام دادیم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم.

 

او درباره گلزنی خود ابراز کرد: محسن مسلمان در گذشته یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس و بهترین پاسور لیگ بود. از بازی کردن در کنار بزرگترهای تیم مثل ماهینی، مسلمان و ... لذت می‌برم و امیدوار هستم عملکرد خوبی در ادامه فصل داشته باشم.

دیدگاه‌ها