کد خبر : 1722725 | 11 آذر 1399 ساعت 19:47 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

از یک بازی ساده، جنجال ساختیم؛ 

مرزبان: سروش مقصر این مساوی نیست

علیرضا مرزبان معتقد است که سپاهان در مقابل سایپا سهل انگارانه بازی کرده است.

 مرزبان: سروش مقصر این مساوی نیست 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی دو تیم سپاهان و سایپا در نشست خبری پیرامون این دیدار اظهار داشت: برخلاف انتظار که می خواستیم حریف را خوب تحت فشار قرار بدهیم و گلزنی کنیم، امروز خیلی ساده برخورد کردیم و موقعیت هایمان را از دست دادیم. امروز مسئله را ساده گرفته بودیم و شانس ها را هم ساده از دست دادیم. تیم وارد بحران شد و یک بازی جنجالی از یک بازی ساده به وجود آمد. مسلما تیم حریف از این یک امتیاز خوشحال است. ولی چیزی که هست، راهی که ما ادامه می دهیم، مساوی هم دارد. دنبال تعویض کیفیت فوتبالی خوب هستیم.


وی با ابراز نارضایتی از نتیجه بازی افزود: مطمئنا از نتیجه بازی ناراضی هستیم؛ ما امروز کیفیت بازی مقابل آلومینیوم اراک و یا تراکتورسازی را نداشتیم. بازیکنان ما کیفیت بالاتری دارند و باید امروز را فراموش کنیم. 


مربی سپاهان، با تمجید از بازیکنان تیمش افزود: آنچه که مرا دلگرم و امیدوار می‌کند، وفاداری بازیکنان و حرکت رو به جلوی تیم و شخصیت تیمی خوب ما است. این بازی بد را باید هر چه زودتر فراموش کنیم.


مرزبان در رابطه با دلیل از دست رفتن نیمه دوم بازی گفت: ما طوری سازماندهی کرده بودیم، که در نبردهای یک در مقابل یک برنده باشیم ولی این اتفاق رخ نداد.


مرزبان در رابطه با عملکرد سروش رفیعی که با دریافت چهارمین کارت زرد در چهارمین بازی از بازی بعدی طلایی پوشان محروم شد، اضافه کرد: سروش رفیعی از مهره‌های خیلی خوب سپاهان است. به هر حال بازیکنان دچار اشتباه می شوند و در مجموع اخطار گرفتن او اصلا به سود سپاهان نیست، چون بازیکن با کیفیت ما است. باید این را بدانیم که بازیکنان نمی توانند 90 دقیقه خوب باشند. بهرحال گاه پیش‌ می‌آید که اشتباهاتی از سوی برخی بازیکنان خوب هم سر می‌زند. سروش اشتباهاتی داشت ولی مقصر این نتیجه نیست.


مرزبان پیرامون داوری این دیدار افزود: به طور کلی بنای کار ما این است که به داوری اعتراض نکنیم اگرچه داور می‌توانست روی نبردهای یک به یک زودتر و بهتر عمل کند. همچنین روی صحنه خطاهایی که به طور مثال روی سروش رفیعی انجام شد و داوری آن‌ها را سوت نزد.


مرزبان در پایان گفت: این نوید را به هواداران را می دهم که تیم ما این نبود که دیدید و بهتر از این خواهیم شد.

دیدگاه‌ها