کد خبر : 1722730 | 11 آذر 1399 ساعت 19:52 | 72.8K بازدید | 0 دیدگاه

بلایی که ایرانی ها سر رونالدو آوردند، تکرار شد (عکس)

هواداران بورسیا مونشن گلادباخ با تجمع در برابر هتل محل اقامت بازیکنان اینتر، مانع از استراحت آنها شدند.

به گزارش "ورزش سه"، دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می شود که در یکی از دیدارهای حساس امشب، تیم های بورسیا مونشن گلادباخ و اینترمیلان در بروسیا پارک شهر گلادباخ به مصاف هم می روند.


اینتر برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود از این گروه، باید در برابر میزبان خود به پیروزی برسد و در صورتی که گلادباخ حتی یک امتیاز از این دیدار کسب کند، به نوعی حکم حذف اینتر از این رقابت ها را امضا کرده است.

 

 

 

1549263

 


اما در حالی که بازیکنان اینتر شب گذشته در هتل محل اقامت خود مشغول استراحت بودند، ساعت 4 صبح گروهی از هواداران گلادباخ با تجمع در برابر هتل، اقدام به ایجاد سر و صدا و آتش بازی کردند.
صدای آتش بازی هواداران گلادباخ به حدی زیاد بود که موجب مزاحمت برای بازیکنان اینتر شد تا بازیکنان نراتزوری در شب مهمترین دیدارشان در لیگ قهرمانان آسیا، با تمرکز کمتری به مصاف حریف آلمانی خود بروند.


این اتفاق، مشابه کاری است که در زمان جام جهانی 2018 هوادران تیم ملی ایران در مقابل هتل پرتغالی ها انجام دادند که در پی آن، کریستیانو رونالدو اسطوره تیم ملی پرتغال با آمدن کنار پنجره هتل، از هواداران حاضر در آنجا درخواست کرد تا محل را ترک کنند و آنها به استراحت مشغول شوند.

 

 

1549262

 


اما در تجمع شب گذشته هواداران گلادباخ، آنها در ساعت 4 صبح به مدت 5 دقیقه اقدام به سر و صدا و آتش بازی عجیب کردند تا اینکه پلیس با حضور در جلوی هتل، افراد حاضر در آنجا را متفرقه کرد.


هواداران گلادباخ همچنین بنری را در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان اینتر نصب کردند که بر روی آن نوشته شده بود: « اینتر یادت باشد؛ شرایط با قوطی کوکاکولا بهتر پیش می رود.»


این بنر، به دیدار جنجالی اینتر و گلادباخ در مرحله یک هشتم نهایی فصل ۱۹۷۱-72 جام قهرمانان اروپا اشاره می کند. در این بازی، بونین سنیا سومین گلزن برتر تاریخ اینتر با قوطی نوشابه از ناحیه سر مورد ضربه هواداران گلادباخ قرار گرفت. در حالیکه بازی تا قبل از آن اتفاق با نتیجه 2 بر یک به سود گلادباخ بود، پرتاب قوطی نوشابه، باعث شروع جنجال ها شد.

 

 

1549260

 


ساندرو ماتزولا دیگر بازیکن اینتر نیز بر اثر اشیا پرتابی از سوی هواداران گلادباخ بیهوش شد. در حالیکه کادرفنی اینتر مدعی بودن داور باید بازی را قطع کند او این کار را انجام نداد و در نهایت گلادباخ با نتیجه 7 بر یک برنده آن دیدار شد. گل هفتم با یک پنالتی بحث برانگیز زده شد و همین سبب شد ماریو کورسو داور را لگد بزند. او چندین بازی به این دلیل محروم شد.


جنجال ها اینجا متوقف نشد. آلمانی ها بعد از بازی به رختکن رفتند تا حساب بونین سنیا را برسند. ولی او غیب شده بود و تنها کسی که در رختکن بود دکتر تیم بود که به آلمانی ها گفت بازیکن ضربه سختی به سرش برخورد کرده و شوکه است.


پیپو پریسکو رییس وقت اینتر که وکیل زبده ای نیز بود، شکایتی علیه گلادباخ برای اعلام شدن نتیجه برای اینتر تنظیم کرد. با ادامه یافتن شکایت پریسکو نهایت موفق شد بازی را تکرار کند. البته بعد از انجام بازی برگشت.

 

 

1549259

 


بازی برگشت انجام شد و اینتر ۴-۲ پیروز شد. بازی تکراری نیز با نتیجه بدون گل خاتمه یافت و اینتر توانست گلادباخ را حذف کند. اینتر در نهایت در فینال این رقابت ها از آژاکس شکست خورد و به مقام دومی رسید.


پس از اتفاقات رخ داده در مقابل هتل محل اقامت اینتری ها، باشگاه مونشن گلادباخ با انتشار بیانیه ای رسمی، از همتای اینتری خود عذرخواهی کرد.

دیدگاه‌ها