کد خبر : 1722732 | 11 آذر 1399 ساعت 19:55 | 36.2K بازدید | 1 دیدگاه

داوران جوان را در بازی‌های ما تست می‌کنند؛

حسینی: رعایت کنید، برای قهرمانی می‌جنگیم!

هافبک سپاهان از کمیته داوران درخواست کرد داوران جوان را در مسابقات این تیم امتحان نکند.

 حسینی: رعایت کنید، برای قهرمانی می‌جنگیم!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی درباره تساوی سپاهان مقابل سایپا اظهار کرد: بازی در نیمه اول در اختیار ما بود، یک گل هم زدیم و می‌توانستیم ۵-۴ گل دیگر هم به ثمر رسانیم، اما یک مقدار در تبدیل کردن توپ‌ها به گل عملکرد خوبی نداشتیم.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی پایاپای شد و این اتفاق طبیعی بود چون ما چند روز قبل بازی داشتیم و روی یک ضربه کرنر گل خوردیم. به سایپا که مساوی گرفت و خیلی خوشحال بودند، تبریک می‌گویم. امیدوار هستم از بازی‌های آینده جبران کنیم.

 

وینگر سپاهان اضافه کرد: به مرور زمان به شرایط مد نظرمان می‌رسیم و تیم بهتر می‌شود. امروز هم به غیر از لحظاتی از نیمه دوم عملکرد بدی نداشتیم و بازی خوبی ارائه دادیم، اما در گلزنی موفق نبودیم.

 

حسینی یادآور شد: از سازمان لیگ هم گلایه دارم چون بازی ما در تبریز یک روز به تعویق افتاد و فکر می‌کنم اگر بازی امروز ما را یک روز عقب می‌انداختند، به جایی برنمی‌خورد. اگر تیم‌های دیگر بودند، شاید این کار را انجام می‌دادند.

 

هافبک سپاهان با اشاره به قضاوت داوران جوان در لیگ برتر گفت: تمام داوران فوتبال ایران زحمت می‌کشند، اما چرا داوران جوان را در بازی‌های سپاهان تست می‌کنند؟ فکر می‌کنم اگر بازی‌های متوسط را به داوران جوان بدهند، آنها هم راحت‌تر قضاوت می‌کنند و به نفع ما هم هست. ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و باید این مسائل را رعایت کنند. پیشنهاد و گلگی می‌کنم، اما تصمیم گیرنده آنها هستند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم چون داوران جوان هم قضاوت خوبی دارند، اما می‌توانند آنها را در بازی‌های آسان‌تر استفاده کنند.

دیدگاه‌ها