کد خبر : 1722736 | 11 آذر 1399 ساعت 20:03 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

مظاهری؛ دو بازی، دو کلین شیت (عکس)

رشید مظاهری در دومین دیدار خود با پیراهن استقلال در برابر خودروسازان نیز موفق به ثبت کلین شین شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و پیکان در ورزشگاه شهر قدس بدون خلق موقعیت جدی بر روی دو دروازه به پایان رسید هر چند آبی پوشان در دقایق پایانی می توانستند برنده این دیدار باشند ولی ضربه سر ارسلان مطهری برای باز کردن دروازه محمد دریس شدت لازم را نداشت.

 

 

1549272

 


در این بازی تقریبا یک طرفه، بجز دقایق ابتدایی نیمه نخست، پیکانی ها نتوانستند آنطور باید و شاید بر روی دروازه استقلال موقعیت خلق کنند و بیشتر تمرکز تیم تارتار بر روی دفاع در محوطه جریمه خودی بود.


اما در این مسابقه، پیکانی ها با آنکه 5 بار به سمت دروازه رشید مظاهری شوت زنی کردند اما هیچ کدام از آنها در چارچوب نبود و سنگربان ملی پوشی استقلال برای مهار توپ به زحمت نیفتاد.


مظاهری که در دیدار مقابل ماشین سازی برای اولین بار با پیراهن استقلال به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت شده بود، در این دیدار نیز دروازه اش را بسته نگه داشت تا برای 180 دقیقه موفق به کلین شیت در تیمش شده باشد.


البته مظاهری برخلاف بازی امروز با پیکان، در دیدار با تیم تبریزی فعال بود و در دقیقه 93 نیز با یک سیو درخشان، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد ولی در بازی مقابل پیکان به زحمت نیفتاد و دومین کلین شیتش را در دومین حضور با پیراهن استقلال به ثبت رساند.


در دو دیدار ابتدایی استقلال در لیگ بیستم، سیدحسین حسینی درون دروازه آبی پوشان قرار گرفت که او در دیدار با مس رفسنجان دروازه اش را بسته نگه داشت اما در بازی با فولاد 2 گل خورد و پس از آن، جایش را به مظاهری داد.

دیدگاه‌ها