کد خبر : 1722742 | 11 آذر 1399 ساعت 20:26 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

ذهن هواداران با بردهای پیاپی لیگ یک است 

منهاجی: مس رفسنجان به شرایط ایده آل خواهد رسید

تارخ در لیگ یک، بازی‌های ما را قضاوت کرده است. او داور جوان و خوبی است و شرایط بدنی خوبی دارد. شاید نگرانی‌هایی مطرح شده باشد، اما اطمینان دارم او از پس وظایفش برمی آید.

 منهاجی: مس رفسنجان به شرایط ایده آل خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، آرتا منهاجی، مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور تبریز اظهار کرد: طبق اهداف و برنامه‌ هایی که از قبل ترسیم شده، ما روی نمودار خودمان حرکت می‌کنیم. مشخصا بازی به بازی پیشرفت کرده‌ایم و به هماهنگی بیشتری دست پیدا می کنیم. تیم ما شرایط خاصی دارد و نیاز به زمان بیشتری داریم. تلاش شبانه روزی کادرفنی و در راس آن و همت بازیکنان باعث می ‌شود که ما امیدوارانه به ادامه راه نگاه کنیم. فکر می کنم روند مثبتی در پیش داریم.


منهاجی درباره شرایط بازی با تراکتور گفت: تراکتور تیم قابل احترامی است و کادرفنی بسیار محترم و کارکشته ای دارد که برخی از آن‌ها اساتید ما هستند. این تیم مهره‌های ارزشمندی دارد و حساسیت بازی برای هر دو تا تیم مشخص است. قطعا در زمین خودمان دست و پا بسته نیستیم و برای بازی مقابل تراکتور برنامه‌های ویژه ‌ای داریم. در طول هفته، جناب  ربیعی برنامه هایش را برای اعضای تیم تشریح کرده است. آمادگی کامل داریم و فکر می‌ کنم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.


او در ادامه گفت: متاسفیم که تماشاگران رفسنجانی امکان حضور در استادیوم را ندارند. خیلی دوست داشتیم هواداران به ورزشگاه بیایند و بازیکنان و تیم‌های بزرگ و رقابت‌های خوب را از نزدیک شاهد باشند.
مربی مس رفسنجان درباره شرایط بازیکنان این تیم برای بازی مقابل تراکتور گفت: به جز نامور که در تمرین امروز دچار مشکل شده است، دیگر بازیکنان آماده هستند. یک یا ۲ بازیکن، مصدومیت جزئی داشتند که اکنون مشکل آن‌ها برطرف شده است. آخرین گزارش در مورد نامور را نگرفته ‌ام، اما فکر نمی ‌کنم مشکل خیلی حادی داشته باشد و به احتمال زیاد به بازی می ‌رسد. در مجموع بازیکنان از نظر ذهنی و بدنی آمادگی کافی دارند. تیم آنالیز‌ها هم به ما کمک کرده است و بازیکنان تصویر روشنی از بازی پیش رو دارند.


منهاجی درباره تارخ، داور بازی فردا گفت: تارخ در لیگ یک، بازی‌های ما را قضاوت کرده است. او داور جوان و خوبی است و شرایط بدنی خوبی دارد. شاید نگرانی‌هایی مطرح شده باشد، اما اطمینان دارم  او از پس وظایفش برمی آید. در هفته‌ های گذشته نشان داده‌ایم که با تیم داوری همکاری خیلی خوبی داریم. چه در بازی هایی که میزبان بودیم چه مهمان، همیشه سعی کردیم همکاری لازم با تیم داوری را داشته باشیم. برای تیم داوری در بازی فردا آرزوی موفقیت می‌ کنم و امیدوارم که تحت تاثیر شرایط بازی و بازیکنان قرار نگیرند و قضاوت عادلانه ‌ای انجام دهند چرا که انتظاری جز این نداریم.


او درباره چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس کرمان گفت: چمن مصنوعی با چمن طبیعی متفاوت است و در این باره شکی وجود ندارد. در رشته ‌های دیگر مانند تنیس هم می ‌بینید که مسابقات در زمین ‌های مختلف برگزار می ‌شود و هر زمین هم ویژگی‌ های خودش را دارد. چمن ورزشگاه شهدای مس مصنوعی است، اما مجوز فدراسیون فوتبال را دارد و در سال‌های گذشته، مسابقات رسمی زیادی در آن برگزار شده است. در این که رفتار توپ در چمن مصنوعی متفاوت است، قابل انکار نیست، اما این که فیفا و فدراسیون فوتبال این زمین را تائید کرده‌اند، یعنی قابلیت برگزاری بازی را دارد.


او افزود: شاید از برخی جهات، چمن مصنوعی باعث زیبا‌تر شدن بازی شود؛ زیرا علاوه بر بالا بردن سرعت بازی، چمن مسطح تری هم دارد. البته نگرانی‌هایی بابت مصدومیت بازیکنان وجود دارد، اما چمن مصنوعی رفسنجان شرایط خوبی دارد و در سال‌ های گذشته هیچ مصدومیت جدی‌ به خاطر چمن رخ نداده است. بازی‌های لیگ یک خیلی فیزیکی و درگیرانه ‌تر از لیگ برتر است؛ اما خدا را شکر هیچ مشکلی جدی برای سلامتی بازیکنان نداشته ایم.


مربی مس رفسنجان در ادامه عنوان کرد: تمام اعضای تیم مس رفسنجان شبانه روز زحمت می ‌کشند. ما متوجه فضای ذهنی فوتبال رفسنجان و انتظارات هواداران هستیم. به هر حال مس رفسنجان فصل گذشته با اقتدار قهرمان شده و ذهن‌ها هنوز در آن پیروزی ‌های پیاپی باقی مانده است. به زمان بیشتری نیاز داریم، زیرا شرایط لیگ برتر متفاوت است و فوتبال هم رشته ‌ای مبتنی بر حوادث است. فوتبال یک ورزش انسانی است و همیشه احتمال خطای انسانی در آن وجود دارد. فوتبال قابل پیش بینی نیست و قولی که می ‌توانیم بدهیم این است که تمام تلاشمان را می ‌کنیم.


منهاجی افزود: همان طور که ربیعی گفت، دنبال این هستیم که نتایج آبرومندانه ‌ای کسب کنیم. مطمئنم به زودی نتایج مدنظرمان را می ‌گیریم و فکر می ‌کنم با گذشت 7 ، 8 هفته مس رفسنجان خودش را پیدا می‌ کند و نتایج مدنظر ما به دست می ‌آید.

دیدگاه‌ها