کد خبر : 1722762 | 11 آذر 1399 ساعت 22:10 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپلو: میلان حتی بدون زلاتان هم ذهنیت برنده دارد

فابیو کاپلو، معتقد است که میلان حالا بدونِ زلاتان ابراهیموویچ نیز در حد قهرمانی نشان می‌دهد.

کاپلو: میلان حتی بدون زلاتان هم ذهنیت برنده دارد

به گزارش "ورزش سه"، 9 سال از آخرین قهرمانی میلان در رقابت های سری آ می گذرد. در آن زمان ماسیمیلیانو آلگری هدایت این تیم را بر عهده داشت و با روسونری بسیار موفق عمل کرد. زلاتان ابراهیموویچ یکی از چهره‌های ویژه تیم آلگری بود و در آن فصل عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داد.

 

بعد از گذشت این سال‌ها زلاتان در ژانویه گذشته دوباره به میلان بازگشت و عملکرد خوب و شگفت انگیز این ستاره سوئدی در 39 سالگی باعث شده که میلان دوباره به روزهای خوب خود برگردد و در حال حاضر در صدر جدول سری آ قرار بگیرد. با این حال تیم استفانو پیولی در چند بازی نشان داده که بدون زلاتان نیز بسیار قدرتمند عمل می کند.

 

 

1547574

 

 

فابیو کاپلو سرمربی سابق میلان معتقد است که این تیم اسکودتو را خواهد برد. او در این باره گفت: " میلان اسکودتو را خواهد برد. در این موضوع شکی نیست چرا که آنها بهترین تیم ایتالیا هستند. آنچه واقعاً مرا تحت تاثیر قرار داده هماهنگی بالای آنهاست و اینکه بدون زلاتان نیز بسیار خوب بازی می کنند. میلان حتی بدون او هم ذهنیت برنده خود را حفظ می کند."

 

کاپلو در ادامه گفت: " تیم به خوبی آرزوی بزرگ زلاتان هم برای پیروز شدن را درک می‌کند. یک سال پیش، همین بازیکنان ترس، عدم اطمینان و خجالتی بودن را نشان دادند.  اکنون آنها شهامت و عزم راسخ نشان می دهند.  با حضور یا بدون ابراهیموویچ در زمین، آنها می دانند چه باید بکنند و آن را انجام می دهند.

 

 

1548508

 

 

من فکر می کنم نبود هوادار به آنها کمک کرده است.  در سن سیرو می توانید اعتراض طرفداران را بشنوید.  حالا آنها بدون ترس و اضطراب ابراز وجود می کنند. آنها همچنین یک سرمربی عالی مثل استفانو پیولی را دارند.  او در لاتزیو و فیورنتینا نشان داده است که یک مربی با ایده های عالی است اما او به زمان و اعتماد نیاز داشت و میلان این را به او داده است."

دیدگاه‌ها