کد خبر : 1722770 | 11 آذر 1399 ساعت 23:00 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره چلسی و استقبال از افزایش رقابت در این تیم

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی معتقد است که حضور بازیکنان جدید در این تیم باعث افزایش سطح رقابت و نهایتاً بالاتر رفتن سطح تیم شده است.

ستاره چلسی و استقبال از افزایش رقابت در این تیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در تابستان پرکار ترین تیم نقل و انتقالات بود و توانست اکثر مهره های مورد نظر فرانک لمپارد را به خدمت بگیرد؛ موضوعی که در عملکرد آبی های لندن در این فصل تاثیر بسزایی داشته چراکه آنها تا به اینجا در رتبه سوم لیگ برتر انگلیس قرار دارند و صعودشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا نیز قطعی شده است.

 

 

1549311

 

 

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی معتقد است که حالا سطح رقابت و تمرینات در این تیم بالا رفته است. او در این باره گفت: " من فکر می‌کنم این برای تیم بسیار خوب است و سطح ما بالاتر رفته بنابراین ما بین خودمان رقابت بیشتری داریم. همچنین سعی می‌کنیم بیشتر کار کنیم تا برای حضور در ترکیب فرصت پیدا کنیم.

 

همه می خواهند بازی کنند اما مهم ترین چیز این است که ما برای پیروزی تلاش کنیم. من نیز سخت تلاش می‌کنم تا برای حضور در ترکیب آماده شوم."

 

 

1549310

 

 

جورجینیو در ادامه پیرامون دیدار فردای چلسی برابر آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا که جدال صدرنشینی نیز تلقی می شود گفت: " این یک فرصت خوب برای ماست تا آمادگی جسمانی بالای خود را نشان دهیم و بازی را ببریم چرا که صدرنشین بودن یک اتفاق بزرگ است. ما سخت تلاش کرده ایم و می دانیم که چگونه مقابل آنها بازی کنیم. این یک بازی بسیار خوب است که سعی می‌کنیم در آن پیروز شویم."

دیدگاه‌ها