کد خبر : 1722774 | 11 آذر 1399 ساعت 23:09 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

کناره‌گیری فراز کمالوند از هدایت شاهین بوشهر

سرمربی باتجربه شاهین بوشهر از سمتش در این باشگاه کناره گیری کرد.

کناره‌گیری فراز کمالوند از هدایت شاهین بوشهر

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که به تازگی هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده گرفته بود، عصر امروز با تشکر از شهردارو هییت مدیره این  باشگاه جدایی اش را از این تیم اعلام کرد.


کمالوند در گفت و گویی  با خبرنگار ما در این باره عنوان کرد: همانطور که مطلع هستید شاهین بوشهر آخرین تیم در میان 32 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول بود که کار خودش را آغاز کرد و متاسفانه علاوه بر اینکه اکثر بازیکنان جذب تیم های دیگر شده بودند هیچ زمانی برای آماده سازی بدنی و بازیهای تدارکاتی هم نداشتیم و از تیم فصل گذشته هم تنها یک بازیکن بزرگسال باقی مانده بود و عملا دو هفته زمان داشتیم تا تیم را وارد مسابقات کنیم ، در حالیکه اکثر تیم ها جدا از فصل آماده سازی حداقل بین ده تا پانزده بازی تدارکاتی هم برگزار کردند. با همه این اوصاف طی مدتی کوتاه سعی کردم نهایت تلاش خود را جهت بستن تیم انجام دهم و الحمدالله در کمتر از ده روز تیمی خوب را توانستیم راهی مسابقات کنیم.


وی افزود: متاسفانه به دلیل اینکه هیچ‌فرصتی برای آماده سازی نداشتیم مرتبا در این دو بازی به تعداد مصدومان اضافه می‌شود و پنج بازیکن کلیدی خود را در همین ابتدای کار از دست دادیم که بعضا تعدادی از آنها مثل بازیکن خوب و شایسته بومی مان مصطفی احمدی کل فصل را از دست دادند که این مشکلات مسلما رابطه مستقیم با عدم تمرینات بدنی در زمان اماده سازی پیش فصل است.


کمالوند افزود؛ در کنار همه این مشکلات حضور بنده در تیم شاهین این انتظار به حق را برای هواداران متعصب بوشهری به وجود می آورد که  حتما تیم در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر باشد اما به دلایلی که پیشتر  عرض کردم به هیچ وجه چنین شرایطی در حال حاضر امکان پذیر نیست ، در این میان کورسوی امیدی هم به تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع کرونا داشتیم که از آن زمان استفاده کرده و این عقب افتادگی را جبران کنیم که آنهم اتفاق نیفتد، به همین دلیل ضمن تشکر فراوان از همه مجموعه حمایت کننده باشگاه ریشه دار و مردمی شاهین بوشهر و علی الخصوص شهردار کاردان و ورزش دوست بوشهر از ادامه حضور در این باشگاه عذر خواهی می‌کنم تا خدای ناکرده شرمنده مردم مهربان، خونگرم و میهمان نواز بوشهر نباشم.


کمالوند در پایان یادآور شد: به طور یقین اگر قبل از شروع مسابقات تصمیم به جدایی می‌گرفتم ، باشگاه قادر نبود تیم را ببندد و روانه مسابقات کند اما در حال حاضر ‌خوشبختانه تیمی خوب بسته شده که با همه این مشکلات در دو بازی سنگین ابتدای فصل تنها یک گل آنهم روی یک‌ضربه ایستگاهی دریافت کرده و قطعا هر چه بازیها جلوتر  رود بر میزان آمادگی تیم افزوده خواهد شد.


سرمربی شاهین بوشهر همچنین گفت: امیدوارم در آینده  این فرصت نصیب من شود که بتوانم  در شرایط نرمال و طبیعی هدایت این تیم ریشه دار و پرهوادار جنوب کشور را بر عهده بگیرم.

 

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید واکنش مدیران شاهین بوشهر به کناره گیری کمالوند چه خواهد بود. بی تردید آنها مخالف تصمیم مربی باتجربه شان هستند و باید منتظر عکس العمل آنها باشیم.

دیدگاه‌ها