کد خبر : 1722788 | 12 آذر 1399 ساعت 00:09 | 12.8K بازدید | 3 دیدگاه

نصیریان دوست: سرِ تیم نفت مسجدسلیمان را بریدند

دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان از هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر درحالی ‌با نتیجه یک‌بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت که مسئولان تیم میزبان نسبت به قضاوت این دیدار به‌شدت معترض بودند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بین ۲ تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان با گل دقیقه ۸۱ حامد شیری از روی نقطه پنالتی با نتیجه یک‌بر صفر به سود نساجی پایان یافت تا نساجی به اولین برد خانگی در لیگ بیستم دست یابد.


این در حالی است که تیم فوتبال مسجدسلیمان دقیقه ۷۰ روی ضربه کاشته گل اول را وارد دروازه نساجی میزبان خود در این مسابقه کرد، ولی این گل از سوی داور آفساید اعلام شد، تا بازی با نتیجه مساوی دنبال شود تا اینکه گل دقایق پایانی نساجی را پیش انداخت و نتیجه به سود میزبان رقم خورد.


در همین رابطه مهران نصیریان دوست. مدیر عامل این باشگاه با اعتراض شدید نسبت به تصمیمات داور و این بازی اعلام داشت: «ابتدا باید روز جهانی معلولین را به همه معلولین دنیا مخصوصا ایران تبریک بگویم .ضمن اینکه ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده را هم تسلیت عرض کنم .


در خصوص بازی باید بگویم تا کی باید شاهد این‌گونه قضاوت‌ها در بالاترین سطح فوتبالمان باشیم، در زمینی که حتی به‌سختی می‌شود روی آن راه رفت به گواه بسیاری از کارشناسان رادیو و تلویزیون گل سالم ما را مردود اعلام می‌کنند و یک پنالتی کاملاً مشکوک به سود رقیب ما می‌گیرند. این برای بار نخست نیست که حق تیم نفت مسجدسلیمان و هواداران مظلومش خورده می‌شود، درصورتی‌که ما همواره سعی کردیم به تصمیمات داوری احترام بگذاریم اما گویا این واکنش ما درنهایت به ضرر ما تمام می‌شود و ما هم من‌بعد باید حقمان را از بیرون زمین بگیریم.»


وی در ادامه افزود: «کارشکنی‌های تیم میزبان یعنی نساجی حتی پیش از شروع این بازی دامن تیم ما را گرفت. همان جور که در تصاویرش در رسانه‌ها منتشرشده است، بازیکنان و تمامی کادر فنی تیم ما را حدود 10 تا 15 دقیقه برای ورود به رختکن معطل کردند و همین باعث عصبی شدن مجموعه تیم در فاصله یک ساعت به آغاز بازی شد. ما وقتی این مسئله از مسئولان تیم نساجی پرس‌وجو کردیم به ما گفتند کلید این رختکن دست یکی از مسئولین ما است و تا وی نباشد قادر به باز کردن در نیستیم. سؤال من این است که مگر امکان دارد بازی‌ای در سطح لیگ برتر تا این حد دچار بی‌نظمی‌های باورنکردنی باشد و در رختکن مهمان قفل باشد؟
 

 

 

1549364

 

 

نصیریان دوست با انتقاد از برنامه فوتبال برتر و مجری آن اظهار داشت: «درواقع تمام حاشیه‌ها به‌نوعی از شب قبل از بازی شروع شد. همان‌جایی که مجری این برنامه سرمربی نساجی را روی خط می‌آورد و از او سوا لاتی درخصوص داوری‌های می‌کند. شما شک نداشته باشید هرگونه اظهارنظری شب قبل بازی در این برنامه می‌تواند تبعات زیادی را برای تیم رقیب و شکل بازی به وجود بیاورد، اما مجری و تهیه‌کننده این برنامه بدون در نظر گرفتن اصول حرفه‌ای و قوانین حاکم بر رسانه دست به چنین اقدامی می‌زند که انصافاً جای از آن‌ها بااین‌همه تجربه جای تعجب دارد. حتی‌المقدور شما وقتی آقای فاضلی را روی خط می‌آورید از انطرف هم باید عدالت را رعایت کنید و مجتبی حسینی سرمربی محترم نفت را هم روی خط برنامه می‌آوردید تا شائبه و سوءتفاهمی ایجاد نمی‌شد. مگر ماهیت این برنامه قرار را بر بی‌طرفی نگذاشته است؟ پس چرا باید شاهد این‌گونه اقدامت شیطنت‌آمیز از آنها باشیم؟مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پایان اضافه کرد: «بدون اینکه بخواهم شکست تیم خودمان را توجیه کنم باید بگویم در قائم‌شهر سر تیم ما را بریدند و هیچ‌کسی هم این وسط پاسخگوی ما نیست. تیمی که با دست‌خالی و کمترین هزینه ممکن به جدال رقبایش می‌رود، اما این وسط گویا باید با اشتباهات محرز داوری نیز در جبهه‌ای دیگر بجنگد که واقعاً این رسم بازی جوانمردانه نیست. باور کنید اگر بحث خطا و اخطار بود من اعتراض خاصی نداشتم اما یک اینجا یک گل سالم ما به دلیل نامشخصی مردود اعلام می‌شود که همین باعث می‌شود تمام خستگی این چند روز بر تن مجموعه تیم بماند و من از کمیته داوران و دپارتمان فوتبال ایران عاجزانه می‌خواهم نسبت به اتفاقات این بازی ورود کنند تا شاید حداقل ازاین‌پس کمتر شاهد این نابسامانی‌ها باشیم.»
 

1549365

 

گفتنی است داوری این بازی را روح‌الله شریفی قاضی میدان بر عهده داشت و میلاد قاسمی و حمیدرضا افشون به‌عنوان کمک و همچنین علی محمدی داور چهارم و ابوطلاب طاهریان به‌عنوان ناظر بازی او را یاری کردند.

دیدگاه‌ها