کد خبر : 1722805 | 12 آذر 1399 ساعت 01:45 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو نمی‌خواهد تغییر ورزشگاه بدهد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی می‌گوید تکمیل استادیوم ثامن به منزله انتقال بازی‌های شهرخودرو به این ورزشگاه نیست.

شهرخودرو نمی‌خواهد تغییر ورزشگاه بدهد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و با پایان بازسازی ورزشگاه ثامن مشهد، احتمال تغییر مکان برگزاری مسابقات شهرخودرو در لیگ بیستم مطرح شده بود، اما مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی معتقد است تکمیل این استادیوم به منزله انتقال بازی‌های شهرخودرو به آنجا نیست.

 

فرزاد فتاحی ضمن اعلام این موضوع گفت: در جلسه‌ای که داشتیم، مقرر شد مسابقات فوتبال با حضور تماشاگران در بازی‌های حساس همچون مسابقات پرسپولیس، استقلال و سپاهان که احتمالا تعداد تماشاگران بیش از گنجایش استادیوم امام رضا(ع) است، در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

 

او ادامه داد: از شورای تامین درخواست کردیم تا زمانی که بازی‌ها بدون تماشاگر است، شهرخودرو در استادیوم امام رضا میزبان تیم‌های لیگ برتری باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره اقدامات انجام شده برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن نیز گفت: باشگاه باید محل برگزاری مسابقات خود را به سازمان لیگ اعلام کند که باشگاه شهرخودرو این کار را فقط برای ورزشگاه امام رضا(ع) انجام داده است، سازمان لیگ باید از استادیوم ثامن بازدید به عمل آورد و تایید کند که مسابقات می‌تواند آنجا برگزار شود یا خیر؛ که این موضوع هم هنوز اتفاق نیفتاده است.

 

وی اضافه کرد: شهرخودرو در نامه‌ای درخواست خود را از استانداری مبنی بر اینکه اجازه دهند تا زمانی که مسابقات بدون تماشاگر است در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود، ارسال کرده و ما هم به نظر باشگاه و هواداران احترام گذاشته و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها