کد خبر : 1722824 | 12 آذر 1399 ساعت 09:35 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت با اعزام سریع‌ترین مرد ایران به فرانسه؛

تفتیان باید زیر‌نظر مربی ایرانی کار کند

رئیس فدراسیون دوومیدانی در‌حالی از تمرینات حسن تفتیان در ایران خبر می‌دهد که سریع‌‌ترین مرد ایران روز گذشته اعلام کرده بود با موافقت فدراسیون قرار است برای برگزاری اردو به فرانسه برود.

تفتیان باید زیر‌نظر مربی ایرانی کار کند

به گزارش "ورزش سه" هاشم صیامی، رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی در‌این‌باره گفت: با توجه به شرایط فعلی ویروس کرونا، ورزشکاران فعلا صلاح نیست در کشور دیگری تمرین داشته باشند. وی درباره وضعیت 2 ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی افزود: احسان حدادی هنوز در آلمان به سر می‌برد. خوشبختانه عمل جراحی او با موفقیت انجام شد و کارهای مربوط به فیزیوتراپی را هم انجام می‌دهد و به احتمال زیاد تا چند روز آینده به ایران باز‌خواهد گشت. با توجه به اینکه او هنوز به ایران نیامده است، فعلا برنامه‌ای برای او نداریم‌؛ اما تفتیان تمرینات خود را زیر‌نظر چراغی در آکادمی کمیته ملی المپیک پیگیری می‌کند. به‌دنبال این هستیم که برای او اسپانسر پیدا کنیم تا بتواند در خارج از کشور اردو داشته باشد اما با توجه به شرایط فعلی ویروس کرونا، فعلا صلاح نیست در کشور دیگری تمرین داشته باشد.

 

حالا باید دید با این شرایط حسن تفتیان که این‌روزها گرفتار حواشی مدلینگ‌شدن و برگزاری یا عدم برگزاری اردوی خارجی شده و با انتقادهای زیادی مواجه است، چه واکنشی به موضع جدید فدراسیون نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها