کد خبر : 1722825 | 12 آذر 1399 ساعت 09:36 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

با استعفای کمالوند از سرمربیگری شاهین بوشهر؛

سه تغییر روی نیمکت‌ها در دو هفته در لیگ یک!

پس از برکناری فرهاد کاظمی و هادی شکوری، حالا سرمربی تیم شاهین بوشهر نیز از سمت خود استعفا داد تا به سرعت تغییرات روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی اتفاق افتد.

سه تغییر روی نیمکت‌ها در دو هفته در لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که هنوز دو هفته از عمر برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران می‌گذرد و تیم‌ها در حال رصد و ارزیابی یکدیگر هستند، تغییرات در کادرفنی تیم‌ها آغاز شده است؛ پس از پایان دیدار هفته نخست بود که فرهاد کاظمی از سمت بادران برکنار شد و سپس در هفته دوم و پس از شکست چوکا تالش، این‌بار هادی شکوری بود که با حکم اخراج خود از چوکا مواجه شد. حالا هم از بوشهر خبر می‌رسد که فراز کمالوند پس از کسب نتایج ضعیف در دو هفته آغازین فصل جدید، نمی‌خواهد با شاهین به همکاری خود ادامه بدهد و از سمت خود استعفا داده است.

 

البته هنوز استعفای کمالوند با واکنشی از سوی باشگاه شاهین مواجه نبوده اما این سرمربی باتجربه که بازیکنان شاخصی را هم برای تیم شاهین به خدمت گرفته، روز گذشته در مصاحبه‌ای با "ورزش سه" رسماً خبر استعفای خود را اعلام کرد؛ در فصل گذشته نیز تغییر و تحولات بسیاری روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی اتفاق افتاد و حالا همچنان این روند در مسابقات لیگ یک ادامه دارد که در نوع خود بسیار عجیب است چرا که گذشت دو هفته از مسابقات و تغییر سه سرمربی، زیبنده فوتبال ایران نیست.

دیدگاه‌ها