کد خبر : 1722832 | 12 آذر 1399 ساعت 09:46 | 34.1K بازدید | 5 دیدگاه

اوت‌انداز ماورایی روی اعصاب استقلالی‌ها(عکس)

مدافع تیم پیکان با اوت‌های بلند خودش بارها استقلالی ها را آزار داد.

به گزارش "ورزش سه"، نادر محمدی اگرچه به عنوان یکی از بازیکنان رشد کرده در آکادمی پیکان در خط دفاع این تیم مهره ای کلیدی به شمار می‌رود اما به خاطر ویژگی خاص و منحصر به فردش در ترکیب خودروسازان به چشم‌ می‌آید.


محمدی جوان که یک اوت انداز حرفه ای است در بازی های پیکان به واسطه قدرت خاص دستانش اوت های بلندی را روی دروازه حریفان می‌اندازد و برای تیمش موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند.


او که اوت های چند ده متری خودش را با یک پشتک واروی پرتاب می‌کند از هرجای زمین فوتبال قادر است توپ را به محوطه جریمه حریف بفرستد و در بازی روز سه‌شنبه با استقلال نیز بارها این کار را انجام داد.

 

1549441


محمدی که خودش هم گفته قبلا ژیمناستیک کار می‌کرده توان زیادی در پرتاب اوت های بلند دارد و یک نیروی ماورایی او را در این امر همراهی می‌کند. در بازی با استقلال نیز پرتاب های او یکی از سوژه های جالب مسابقه بود که چندین موقعیت خوب گلزنی برای مهاجمان پیکان ایجاد کرد‌. حتی کادرفنی استقلال نیز از این اوت های عجیب کلافه شده بود و در نیمه دوم به بازیکنان گوشزد کرده بود که اوت دستی به پیکانی ها ندهند.


بی تردید پرتاب های محمدی یکی از تاکتیک های موثر پیکان در ادامه راه برای گلزنی به حریفان است و در آینده بیشتر در این خصوص خواهیم شنید.

 

1549440

دیدگاه‌ها