کد خبر : 1722833 | 12 آذر 1399 ساعت 09:47 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست مهدی رحمتی از مدیران استانی؛

لطفا در ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبان استقلال باشیم!

سرمربی شهر خودرو در نامه‌ای به مدیران ورزشی استان خراسان رضوی خواسته تا دیدارهای عنابی‌پوشان در ادامه لیگ برتر نیز در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) برگزار شود.

لطفا در ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبان استقلال باشیم!

به گزارش "ورزش سه" در چند روز گذشته موضوع برگزاری ادامه مسابقات شهر خودرو در ورزشگاه بازسازی‌شده ثامن الائمه(ع) منتشر شد که براساس آنچه مدیران استانی مطرح کردند، این اتفاق بر مبنای مصوبه شورای تامین استان خراسان رضوی بوده و بایستی شهر خودرو نیز برای دیدارهای آتی خود در خانه، که اولین آن دیدار مقابل استقلال بود، به ورزشگاه ثامن الائمه شاندیز کوچ کند. گویا این درخواست از سوی مدیران باشگاه شهر خودرو نیز بوده که با توجه به هزینه سنگین میزبانی در ورزشگاه امام رضا(ع) در شرایط نبود هواداران، این مهم عملیاتی شود و بازی‌های خانگی شهر خودرو به ورزشگاه تازه بازسازی منتقل شود.

 

اما حالا مهدی رحمتی در نامه‌ای به مدیران استانی درخواست کرده تا همچنان بازی‌های شهر خودرو نیز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شود و بازی هفته ششم مقابل استقلال نیز که اولین دیدار خانگی پیش‌روی عنابی‌پوشان مشهدی به شمار می‌رود، در این ورزشگاه مدرن دنبال شود؛ نامه‌ای که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی تایید شد و حالا قرار است در جلسه‌ای امروز مطرح شود.

 

1547462

 

همچنین علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت: در این مصوبه که مربوط به سال گذشته است، آمده است دیدارهای با تماشاگر و آن هم بازی های حساس مثل دیدار شهرخودرو با سرخابی های پایتخت باید به ورزشگاه ثامن الائمه(ع) منتقل شود؛ ورزشگاه امام رضا(ع) از محل موقوفات حضرت رضا(ع) ساخته شده و یک سرمایه محسوب می شود که باید از آن بهره برد، حالا در حالی که مسابقات بدون تماشاگر است، باید از دوستان بپرسید که چرا به برگزاری رقابتها در ورزشگاه ثامن اصرار دارند.

 

جلسه ظهر امروز برای تصمیم گیری نهایی در این باره برگزار خواهد شد و در این میان فوتبال دوستان مشهدی نگرانی های ویژه ای دارند؛ نگرانی از بازگشت به جاده شاندیز و نگرانی صادرنشدن مجوز بازی های شهرخودرو در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) از سوی سازمان لیگ که باید دید در نهایت این جلسه چه تصمیمی درباره دیدارهای خانگی شهر خودرو در لیگ بیستم گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها