کد خبر : 1722838 | 12 آذر 1399 ساعت 10:06 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

در آغوش یحیی؛

دو قاب در یکسال؛ رحمتی دروازه‌بان، رحمتی سرمربی!

کاپیتان سابق استقلال و رکورددار بازی در ادوار لیگ برتر، در عجیب‌ترین سال زندگی خود هم در کسوت بازیکن در میدان حضور پیدا کرد و هم در نقش سرمربی این روزها مشغول به فعالیت است.

به گزارش "ورزش سه" شاید واقعا سرنوشت مهدی رحمتی در فوتبال ایران، برای هیچ‌یک از هواداران و اهالی فوتبال قابل پیش‌بینی نبود، او امسال را در نقش بازیکن شروع به کار کرد و حتی به تهران سفر کرد تا در نقش بازیکن شهر خودرو مقابل پرسپولیس به میدان برود و پیش از شروع بازی برای رخصت گرفتن از یحیی گل‌محمدی به آغوش او رفت اما در یک پروسه چندماهه، رحمتی عطای بازی در مستطیل سبز را به لقایش بخشید و تصمیم گرفت تا در نقش سرمربی از این پس به کار خود ادامه دهد!

 

این اتفاق باعث شد تا دوشنبه‌شب در قابی مشابه، این‌بار رحمتی در نقش سرمربی به آغوش یحیی برود و با او خوش و بشی داشته باشد؛ البته در دیداری دوستانه، مهدی رحمتی در روزهای آغازین دوران سرمربیگری‌اش به مصاف پرسپولیس یحیی رفته بود و آنجا توانسته بود سرخپوشان را شکست بدهد اما در دیدار رسمی این نخستین تقابل رحمتی و گل‌محمدی بود. البته سرمربی شهر خودرو خیلی زود پس از خوش و بش با گل‌محمدی به سکوهای آزادی رفت تا با توجه به محرومیت خود، از روی سکوها تیمش را هدایت کند.

 

از زمان حضور رحمتی، در هفت مسابقه (لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر) شهر خودرو تنها 4 امتیاز به دست آورده که آمار خوبی برای این تیم مشهدی نیست و هواداران این تیم امیدوار هستند تا در آینده روند نتیجه‌گیری شهر خودرویی‌ها با مهدی رحمتی دستخوش تغییر شود؛ آن‌ها در هفته پنجم بایستی در اصفهان به مصاف ذوب آهن بروند و سپس در مشهد، میزبان استقلال باشند.

 

1548453

1549449

دیدگاه‌ها