کد خبر : 1722898 | 12 آذر 1399 ساعت 14:39 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

خالکوبی عجیب به دلیل شکست دادن کرونا (عکس)

دروازه بان تیم ایندپندنته آرژانتین، به دلیل ریزش موهایش پس از شکست دادن کرونا، تصمیم گرفت پشت سرش را خالکوبی کند.

خالکوبی عجیب به دلیل شکست دادن کرونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سباستین سوسا دروازه بان سابق بوکاجونیورز و ولزسارزفیلد پس از اینکه موفق شد کرونا را شکست دهد، تصمیم گرفت تا عکس یک شیر را پشت سرش خالکوبی کند.


این سنگربان 34 ساله که اکنون عضو تیم ایندپندنته آرژانتین است، می گوید او پس از ابتلا به کرونا، موفق به شکست این ویروس شد ولی چند هفته پس از اینکه سلامتی اش را به دست آورد، موهای او به طور ناگهانی شروع به ریزش کردند.


سوسا می گوید با اینکه او از شر کرونا خلاص شده بود، ولی ریزش موهای سرش باعث افسردگی او شده بود و سنگربان ایندپندنته تصمیم گرفت تا موهایش را از ته بتراشد و سپس عکس یک شیر را پشت سرش خالکوبی کند.

 

1549572

 


او برای این کار، به مکزیک رفت تا طرح مورد نظرش را زیر دست یک تتوکار حرفه ای در این کشور انجام دهد. طرحی که باعث شده سوسا اکنون با انگیزه دوچندانی درون دروازه تیمش قرار بگیرد.


او در مصاحبه با TyC Sports در مورد علت انجام این کار گفت: من در ماه ژوئیه به ویروس کرونا مبتلا شدم و در اواخر ماه اوت ناگهان موهایم ریخت. من می دانستم که یان اتفاق به دلیل عوارض ویروس Covid19 است.

 

1549573


سوسا می گوید: من همیشه شیرها را دوست داشتم، به همین دلیل می خواستم طرحی از یک شیر را پشت سرم خال کوبی کنم. آنها به من می گویند من شبیه هیتمن هستم و من شخصیت او را دوست دارم.
او درباره دردهای ناشی از انجام این خالکوبی نیز گفت: من نزدیک 7 ساعت زیر دست این تتوکار بود. وقتی که او کارش را شروع کرد، از او پرسیدم آیا واقعا شروع کردی؟ تمام درد تتو همین است؟ واقعیت این است من با قضیه خوب کنار آمدم و او نزدیک به 7 ساعت روی سر من کار میکرد.


سباستین سوسا در پایان گفت: اگر در هر زمان بخواهم موهایم دوباره رشد کند، طرح خالکوبی شیر را می پوشانم و اگر هم بخواهم آن را به نمایش بگذارم، موهایم را از ته می زنم.

 

1549571

دیدگاه‌ها