کد خبر : 1722905 | 12 آذر 1399 ساعت 15:17 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

کلمبیایی ها همچنان خواهان مربی خارجی

کی روش رفت؛ پوچتینو یا آنچلوتی را بیاورید

کارلوس کی روش سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار از سمت سرمربیگری تیم ملی کلمبیا برکنار شد.

کی روش رفت؛ پوچتینو یا آنچلوتی را بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرانجام به پایان کار خود در تیم ملی کلمبیا رسید. این مربی پرتغالی 663 روز بر مسند کار بود و در این مدت بیشتر از همه به داوینسون سانچز مدافع تاتنهام میدان داد. زیر نظر کی روش او 1272 دقیقه بازی کرد. کی روش در مجموع به 43 بازیکن شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی کلمبیا را داد.

 

 

1549431

 

 

با کی روش کلمبیا در دور گروهی مقدماتی جام جهانی با کسب 4 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته و ماه مارس باید میزبان برزیل باشد و سپس به زمین پاراگوئه برود اما با یک سرمربی جدید.

کی روش در 18 بازی با کلمبیا، 9 برد، 5 تساوی و 4 شکست کسب کرد. تیم او 22 گل زد و 15 گل نیز دریافت کرد اما برنامه برای مربی بعدی چگونه است؟ یک مربی کلمبیایی باید جانشین او شود یا یک مربی خارجی دیگر؟ پیش از کی روش هکتور پکرمن آرژانتینی سال ها هدایت کلمبیا را برعهده داشت.

 

 

1534954

 

 

ال یونیورسال در یک نظرسنجی مشخص کرده است که بیشتر کلمبیایی ها خواهان مربی خارجی هستند.

 

آدریانو کونترراس 52 ساله می گوید:« می دانستم کی روش برکنار می شود. حالا باید یک مربی خارجی دیگر که بازیکنانش را رسوا نکند بر سر کار بیاید. مربی در حد مورینیو و پیگرینی. یک مربی با شخصیت واقعی.»

 

خاویر هایدار 39 ساله می گوید:« کسی که می آید، باید دو بازی بعدی مقدماتی جام جهانی را ببرد و تیمی برای فتح کوپا آمه ریکا مهیا کند. او البته باید چشم به آینده نیز داشته باشد. او باید استعدادهای کلمبیا را شناسایی کرده و به آنها میدان بدهد. مارسلو گایاردو(سرمربی ریورپلاته) یا کارلو آنچلوتی مدنظرم هستند.

 

 

1548573

 

 

خورخه مارتینز 42 ساله می گوید:« من هم مربی خارجی را مناسب تر می دانم چرا که فشار کمتری روی او خواهد بود. مائوریسیو پوچتینو مورد علاقه من است.»

 

فردی هرناندز 37 ساله:« هر کسی می آید، بهتر است سبک و روش قدیمی تیم ملی با هکتور پکرمن را تغییر ندهد. او باید تیم کلمبیا و فوتبال آمریکای جنوبی را خوب بشناسد. میگل آنخل روسو سرمربی بوکا می تواند مربی بعدی ما باشد.»

 

 

1530848

 

دیدگاه‌ها