کد خبر : 1722933 | 12 آذر 1399 ساعت 16:02 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

طرفداران چوکا قربانی لجبازی

هادی شکوری درحالی از چوکای تالش کنار گذاشته شد که در این تیم حداقل امکانات را هم در اختیار نداشت.

طرفداران چوکا قربانی لجبازی

به گزارش "ورزش سه"، سوال اینجاست که چرا در شهری که یک شهر بسیار حاصل خیز است و محصولاتی دارد که از نظر اقتصادی این شهر را در جایگاه خوبی قرار می‌دهد، چرا نباید شرایط خوبی داشته باشد و این تیم در فقر به سر ببرد؟ چرا وقتی تیم را به کسی واگذار می‌کنند تحقیق نمی‌کنند و ضمانتی نمی‌گیرند تا مالک هزینه کند؟

 

در بازی این تیم در هفته اول لیگ آزادگان، بیست دقیقه قبل از شروع بازی لباس ها می رسد در حالی که گویا حتی قرار نبوده به خاطر مشکلات بازیکنان بازی کنند و به اصرار سرمربی و مردم بازی را برگزار می کنند. در بازی دوم این تیم مقابل ملوان به خوابگاهی در رشت می روند و آنقدر شرایط بد بوده که از خوابگاه بیرون می‌روند و بعضی هایشان به خانه برمی‌گردند. هادی شکوری با هزینه شخصی غذا و خوابگاه را تهیه می کند تا برخی بازیکنان در ماشین هایشان نخوابند.


آیا وقتش نیست مسئولین استان گیلان و شهر تالش فکری به حال چوکا بکنند؟ چوکا یک تیم ریشه دار است و حیف است که  این تیم به این شرایط گرفتار شود. هادی شکوری از این تیم اخراج شده و این در حالی است که هیچگونه امکانات اولیه برای شکوری مهیا نبوده است. البته این تیم عمدا به خاطر یکسری از لجبازی ها تحت فشار قرار گرفت. برخی از امکانات را از تیم سلب کرده اند و برای رفتن به بازی با ملوان در اتفاقی عجیب با ماشین های شخصی رفته اند و حتی از داشتن یک اتوبوس محروم بوده‌اند.


اما چوکا و مردم فوتبال‌دوستِ تالش چه گناهی دارند؟ امید آن است که مشکلات چوکا حل شود و این تیم را سرحال و بدون مشکلات اولیه ببینیم و اینکه چوکا حداقل امکانات یک تیم لیگ یکی را داشته باشد. حال هر سر مربی که انتخاب می‌شود بتواند با حمایت هواداران پر شمار تالشی و حداقل امکانات این تیم را به موفقیت نسبی برساند تا باعث خوشحالی مردم و هواداران اصیل تالشی شوند.

 

دیدگاه‌ها