کد خبر : 1722934 | 12 آذر 1399 ساعت 17:11 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین و اصرار به مبارزه با نژادپرستی در فوتبال

کاپیتان تاتنهام معتقد است فوتبالیست ها باید به حرکت های نمادین در مبارزه با نژادپرستی ادامه دهند.

هری کین و اصرار به مبارزه با نژادپرستی در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، هری کین مهاجم تاتنهام و انگلیس از بازیکنان لیگ برتر خواست که در حمایت از سیاه پوستان به زانو زدن ادامه دهند.

کین از جمله فوتبالیست هایی است که مبارزه با نژادپرستی در فوتبال را به شکلی جدی پیگیری می کند.

 

 

1549605

 

 

کاپیتان تاتنهام درباره این موضوع گفت:« من معتقدم که ما یک بستر عظیم برای ارائه نظر خود در سراسر جهان داریم. بدیهی است که ما کارهای زیادی را برای حمایت از حرکت "Black Lives Matter(زندگی سیاهان مهم است)" انجام داده ایم. من شنیده ام که مردم می گویند که آیا باید این کار را ادامه دهیم یا خیر  و من فکر می کنم بهتر است ادامه دهیم.

برخی از مردم نمی دانند که میلیون ها نفر در سراسر جهان ما را زیر نظر دارند. البته بینندگانی که لیگ برتر را به طور منظم دنبال می کنند، همین مورد را هر هفته می بینند و برای آنها تکراری است. با این حال کودکانی که ممکن است برای اولین بار مسابقه را تماشا کنند، عملکرد ما را ببینند و از والدین خود بپرسند که چرا ما زانو زده‌ایم.»

 

 

1549606

 

 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:« من فکر می کنم این یک فرصت عالی برای انتقال دیدگاه مان به مردم است. به نظر من آموزش مهمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم. بزرگسالان قادر خواهند بود به معنای با هم بودن و کمک به یک دوست به نسل های جدید بیاموزند. کودکان و همه اقشار باید احترام به یکدیگر را یاد بگیرند و فراموش نکنند. این کار ما در همین راستا مهم است و ادامه خواهد داشت.»

 

 

1549607

 

 

تاتنهام در بازی بعدی خود فردا شب پنجشنبه در لیگ اروپا در خانه لاسک اتریش به میدان می رود و سپس دیدار با آرسنال را در پیش دارد که این روزها در شرایط بدی قرار دارد.

دیدگاه‌ها