کد خبر : 1722938 | 12 آذر 1399 ساعت 17:19 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

زمان آبادی: خود باشگاه‌ها باید ورود کنند

ادمین کانال استقلال و پرسپولیس یک نفراست!

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌ها باید با معرفی معاون فرهنگی خود با تخلفات کانال های هواداری برخورد کنند.

ادمین کانال استقلال و پرسپولیس یک نفراست!

به گزارش ورزش سه ، غلامحسین زمان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اقدامات فدراسیون فوتبال برای برخورد با ادمین‌های کانال‌های هواداری که سبب تفرقه‌افکنی و نفرت‌پراکنی در فوتبال کشور شده‌اند گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته متوجه شدیم ادمین یکی از کانال‌های معروف هواداری که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را پوشش می‌دهد یک نفر است و در اصفهان حضور دارد. این فرد در کانال پرسپولیس به استقلال توهین می کند و در کانال استقلال به پرسپولیس و از این طریق هواداران را به جان هم می‌اندازد. این موضوع سبب تفرقه افکنی می‌شود و فضای غیراخلاقی را به وجود می‌آورد.


او گفت: بسیاری از کانال‌های هواداری تقلبی بوده و ارتباطی هم به باشگاه‌ها ندارد که برای برخورد با آنها باید کاری اساسی انجام بدهیم.  در همین بحث کانال‌ها مشخص است افرادی که کانال‌های تقلبی ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند باید مقابل مطالب منتشرشده و لطمه‌هایی که ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند پاسخگو باشند. تحرکات زیادی هم در این موارد انجام می‌شود..


زمان آبادی در باره بهره‌برداری مالی و خط ‌دهی برخی از این کانال‌ها به عوامل خارج از کشور که برخی مواقع سبب لطمه به فوتبال کشور شده توضیح داد: باید کار اساسی انجام شود. پلیس فتا با چند نفر می‌تواند برخورد کند؟ راه اساسی این است که معاون فرهنگی در باشگاه‌ها مستقر شود و در باره کانال رسمی باشگاه و نحوه فعالیت آن اطلاع‌رسانی لازم را انجام بدهد. سایر کانال‌ها هم اگر تخلفی مرتکب می‌شوند از طریق همین معاونت فرهنگی مورد پیگیری قرار بگیرند. طبق تعریف ساختار مشخص تکلیف پیگیری ها معلوم می شود و می دانیم با چه کسی طرف هستیم.


او عنوان کرد: وقتی متولی پیگیری کار مشخص باشد، فردی که به نام استقلال، پرسپولیس و یا هر باشگاه دیگری کانال راه می‌اندازد، تحت پیگیری جدی‌تری قرار می‌گیرد. معاون فرهنگی باشگاه می‌تواند اقدام‌های این کانال‌ها را رسیدگی کرده، کار مثبت را تشویق و از اقدام خلاف شکایت کند. اگر کانالی تشکیل شده باشد که فقط یک تیم را حمایت می‌کند و کاری به طرف مقابل ندارد باید از سوی معاونت مورد حمایت قرار بگیرد اما اگر اقدام‌های تخریبی انجام می‌شود باید با این کانال‌ها برخورد شود. متأسفانه پیش از این اقدام‌های فرهنگی و رسیدگی به امور طرفداران صاحب نداشت، اما بخش زیادی از مشکلات با اقدام‌های خود باشگاه‌ها حل خواهد شد.

دیدگاه‌ها