کد خبر : 1722947 | 12 آذر 1399 ساعت 17:36 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی جوان ها؛ اتفاق مهم هفته چهارم لیگ برتر

در هفته چهارم لیگ برتر شاهد حضور برخی از بازیکنان تیم ملی جوانان در ترکیب تیم های لیگ برتری بودیم که این یک اتفاق مثبت برای فوتبال باشگاهی و تیم ملی جوانان است.

بازی جوان ها؛ اتفاق مهم هفته چهارم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان که در هفته چهارم لیگ برتر در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت محمد حسین زاوره ای بازیکن تیم صنعت نفت آبادان بود. او که در تیم ملی جوانان شاگرد سیروس پورموسوی بود بعد از جدایی از سایپا به صنعت نفت ملحق شد و دیروز در ترکیب تیم جدیدش در برابر ذوب آهن به میدان رفت ودر پایان پیروزی یک بر صفر تیمش در برابر حریف را جشن گرفت. البته این بازیکن در جریان بازی از سوی داور اخراج شد.

 

مجتبی حسینی هم همانند سیروس پورموسوی در ترکیب اصلی تیمش به بازیکن تیم ملی جوانان میدان می دهد. مهدی احمدی بازیکن شماره 16 که به عنوان وینگر چپ در ترکیب تیم حضور دارد. این انتخاب ها به تیم ملی جوانان برای موفقیت در جام ملت ها و صعود به جام جهانی کمک خواهد کرد. بدون شک هر قدر بازیکنان تیم ملی جوانان در ترکیب تیم های لیگ برتری به میدان بروند با آمادگی بیشتری در اردوی تیم ملی جوانان حاضر می شوند.

 

1549642

 

نحوه میدان دادن به بازیکنان تیم ملی جوانان در فوتبال حرفه ای به گونه ای است که تیم ملی جوانان هم تنها در روزهای فیفا دی بازی دوستانه انجام می دهد چون حضور بازیکنان رده سنی جوانان در ترکیب تیم های لیگ برتری پر رنگ است. البته تیم های دیگری هم در لیگ برتر هستند که بازیکن رده سنی جوانان و امید می دهند که یکی از این نمونه ها سایپا است. میدان دادن به این دست از بازیکنان به خاطر جوانی و انگیزه آنها می تواند نتیجه را هم برای تیم های لیگ برتری بهمراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها