کد خبر : 1722958 | 12 آذر 1399 ساعت 18:08 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

از استقلال خاطرات خوشی دارم؛

حاتمی: کتف ریگی جا افتاده و مصدومیتش جدی نیست

فرزاد حاتمی می‌گوید کیفیت زمین شهدای شهرقدس علیرغم تمام تلاش هایی که انجام شده بود، مانع از برگزاری یک بازی با کیفیت شده است.

حاتمی: کتف ریگی جا افتاده و مصدومیتش جدی نیست

فرزاد حاتمی مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران یک روز پس از مصاف برابر تیم سابقش که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با این دیدار اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی با استقلال هم مثل بازی های دیگر بود؛ فقط چون استقلال تیم بزرگی است و هوادار زیاد دارد، حساس می شود ولی این بازی هم سه امتیاز دارد. متاسفانه مطلوب نبودن زمین چمن با وجود تلاشی که مسئولان داشتند، باعث شد که شاهد بازی خوبی از لحاظ کیفی نباشیم.


حاتمی در مورد بازی مقابل تیم سابقش هم حرف زد و گفت: من با استقلال خاطرات خوشی دارم و به تیم ملی و جام جهانی رفتم. قهرمان لیگ شدیم  و در جام باشگاه ها خیلی خوب بالا آمدیم ولی تقدیر بر این بود که جدا شویم. استقلال را مثل تیم های دیگری که در آنها بازی کرده ام، دوست دارم ولی چون با این تیم قهرمان شده ام، خاطرات خوشی دارم.


فرزاد حاتمی در رابطه با مصدومیت ریگی توضیح داد: خیلی ناراحتم. دیشب فیلمش را دیدم. من مسیر خودم را می رفتم ولی ایشان من را ندید یا در مسیر من قرار گرفت، یک قدم اضافه برداشت و باعث شد برخورد داشته باشیم و کتفش در برود.


او سپس با اشاره به اینکه با این بازیکن و دکترهایش پس از بازی تماس داشته، افزود: خدا را شکر ولی کتفش را جا انداخته اند و مصدومیتش جدی نمی شود.

 

1549652

 

شب گذشته مسعود ریگی پس از برخورد با فرزاد حاتمی با مصدومیت شدیدی مواجه شد و برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان رفت.


سوال بعدی از مهاجم پیکان در رابطه با دیدار بعدی این تیم برابر گل گهر بود و در این مورد گفت: هر تیمی که امیرقلعه نویی سکان هدایتش را در دست بگیرد، مطمئنا تیم با کیفیتی خواهد بود. به هر حال امیرقلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است. خوشبختانه من هم در تیم منتخب امیرقلعه نویی قرار گرفتم و 1.9 امتیاز برای تیم های او امتیاز گرفتم. بالاخره افتخار شاگردی ایشان را داشتم و واقعا مربی قابلی است. هر جا مربیگری کرده، تیم هایش در میان بالانشین ها بوده است. گل گهر هم تیم خوبی است ولی ما هر بازی برای سه امتیاز می رویم.


او در پایان بیان کرد: از گروه مدیریتی باشگاه پیکان تشکر می کنم و امیدوارم حمایت هایشان ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها