کد خبر : 1722979 | 12 آذر 1399 ساعت 19:50 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین انتقال فصل لیگ برتر از نگاه مایکل اوون

مایکل اوون، مهاجم سابق لیورپول از دیگو ژوتا، خرید پرتغالی این تیم در تابستان به عنوان بهترین انتقال فصل لیگ برتر انگلیس ایجاد کرد.

بهترین انتقال فصل لیگ برتر از نگاه مایکل اوون

به گزارش "ورزش سه"، دیگو ژوتا در ماه سپتامبر با قراردادی پنج ساله از ولورهمپتون به لیورپول پیوست و از آن زمان تا به حال عملکرد خیره کننده ای در ترکیب قرمزهای آنفیلد از خود ارائه داده است. این بازیکن 23 ساله در 15 بازی نخست خود برای قرمزها 9 گل به ثمر رسانده و حتی در کنار روبرتو فیرمینو، محمد صلاح و سادیو مانه نیز قدرت گلزنی بیشتری به خط حمله تیم یورگن کلوپ افزوده است.

 

در همین ارتباط ستاره سابق لیورپول یعنی مایکل اوون به تمجید از خرید جدید و پرتغالی لیورپول پرداخته و درباره او می‌گوید: " هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که او چنین عملکردی را در زمین مسابقه ارائه دهد. شما باید بگوید ژوتا بهترین خرید فصل لیگ برتر انگلیس است."

 

 

1546548

 

 

اوون در ادامه گفت: " باید اعتراف کنم که سرعت او من را شگفت زده کرده است. فکر می‌کنم او خیلی سریع تر از آن چیزی است که من فکرش را می کردم. فکر می کنم او تا به اینجا با ضربه سر، پای راست، پای چپ و تمام راه‌های ممکن گلزنی کرده است. هیچ کس نمی‌توانست کیفیتی که او تا به اینجا ارائه داده را پیش بینی کند."

 

دیدگاه‌ها