کد خبر : 1722999 | 12 آذر 1399 ساعت 21:34 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلان دوباره به دنبال ستاره ناراضی رئال مادرید

میلان در حال بررسی شرایط انتقال لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید در ژانویه است.

میلان دوباره به دنبال ستاره ناراضی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، میلان در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب لوکا یوویچ از رئال مادرید داشت، اما در نهایت این انتقال نهایی نشده و ستاره صربستانی در برنابئو ماندگار شد. اما به نظر می رسد میلان که شروع فوق العاده ای در فصل جاری داشته و با اقتدار در صدر جدول سری آ قرار دارد، می خواهد دوباره در فصل زمستان شانس خود را برای خرید این بازیکن امتحان کند.

 

1512702

 

روسونری علاقمند به جذب یک مهاجم جایگزین برای زلاتان ابراهیموویچ است و طبق ادعای سایت گل، نام لوکا یوویچ به عنوان گزینه اول این تیم مطرح شده است. ملی پوش صربستانی از زمان انتقال 70 میلیون یورویی از فرانکفورت در سال 2019 به رئال مادرید، در 32 بازی فقط دو بار برای رئال مادرید گلزنی کرده و به نظر می رسد در آینده نزدیک این تیم را ترک کند.

 

همچنین این بازیکن در این یک سال و نیم مشکلات انضباطی فراوانی داشته و اخبار حاکی از آن است که زین الدین زیدان نیز مشکلی با جدایی لوکا یوویچ ندارد. احتمال دارد انتقال این مهاجم 22 ساله با قراردادی قرضی در زمستان و حق خرید در تابستان سال بعد باشد. زیدان حتی در روزهای مصدومیت کریم بنزما نیز اعتقاد چندانی به لوکا یوویچ نداشته و این بازیکن جوان را در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار نمی دهد.

دیدگاه‌ها