کد خبر : 1723001 | 12 آذر 1399 ساعت 21:50 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بارسلونا در آستانه فرار از یک خطر بزرگ

کادناسر مدعی شد که برخلاف گمانه زنی های قبلی رونالد کومان به خاطر اظهاراتش بعد از دیدار ال کلاسیکو جریمه نخواهد شد.

سرمربی بارسلونا در آستانه فرار از یک خطر بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در اولین ال کلاسیکوی فصل به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی با پیروزی 3-1 کهکشانی ها خاتمه یافت؛ مسابقه ای که مانند همه الکلاسیکو های قبلی خالی از جنجال نبود و  در آن تیم زین الدین زیدان موفق شد با یک پنالتی بحث برانگیز که توسط VAR تایید شده بود، به گل دوم خود دست پیدا کند.

 

 

1549699

 

 

بعد از آن مسابقه رونالدو کومان، سرمربی هلندی بارسلونا به شدت نسبت به این فناوری اعتراض کرده و گفته بود: " من هرگز فناوری VAR را متوجه نمی شوم. پنج مسابقه است که تصمیمات VAR علیه ما گرفته می شود. به عنوان مثال در دیدار مقابل سویا پنالتی واضح روی لیونل مسی گرفته نشد. امیدوارم روزی کسی برایم توضیح دهد که این فناوری در فوتبال اسپانیا چه کار می کند؟"

 

این اما پایان کار نبود و رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که کومان بعد از بازی به سمت داور رفته و خطاب به او گفته است: " برای چه؟ برای چه؟ تصاویر بازی قبلی ما با ختافه را دیده ای؟ چرا فقط دو دخالت VAR برای ما؟ چرا همیشه VAR علیه بارسلوناست؟"

 

 

1549700

 

 

این اتفاقات جنجالی باعث شد که طی هفته‌های اخیر شایعاتی درباره احتمال محرومیت 4 تا 8 جلسه ای کومان به خاطر اظهاراتش، مطرح شود اما حالا کادناسر در این رابطه مدعی شده که سرمربی هلندی بارسا از یک خطر بزرگ فرار کرده و جریمه ای گریبانش را نخواهد گرفت.

دیدگاه‌ها