کد خبر : 1723007 | 12 آذر 1399 ساعت 22:20 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ کلید موفقیت من در لیورپول است

ژوتا: کریستیانو رونالدو قهرمان من بود

دیگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول تمجید ویژه ای از یورگن کلوپ و کریستیانو رونالدو انجام داد.

ژوتا: کریستیانو رونالدو قهرمان من بود

به گزارش "ورزش سه"، دیگو ژوتا تا به اینجا خود را به عنوان یکی از بهترین خرید های این فصل فوتبال اروپا معرفی کرده چرا که ستاره پرتغالی از زمان انتقال به لیورپول از ولورهمپتون، 9 گل برای قرمزهای آنفیلد به ثمر رسانده است. اگرچه برای بسیاری از بازیکنان دشوار است تا با شرایط تیم های جدید خود سازگار شوند اما این مهاجم 23 در سریع ترین زمان ممکن عملکرد خوبی در آنفیلد داشته است.

 

ژوتا حالا در مصاحبه ای اصلی ترین علت موفقیت خود را یورگن کلوپ معرفی کرده و می‌گوید: " هنگامی که به یک باشگاه جدید می روید، داشتن ذهنیت آزاد کلیدی است تا بتوانید هرچه سریع تر خود را وفق دهید. با شروع فصل، این به من بستگی داشت که راهی برای ورود به تیم پیدا کنم و نه برعکس.  این همان کاری است که من با کمک یورگن انجام دادم.

 

 

1549708

 

 

او یک سرمربی خارق العاده است که از من مراقبت می کند. در اولین روز حضورم در لیورپول، او جلسه ای با من داشت و در مورد نحوه کار تیم توضیح داد. سپس این به بازیکن بستگی دارد که سعی کند هرچه سریع تر بیاموزد و به سرمربی ثابت کند که می تواند یک بازیکن مهم برای او در زمین باشد."

 

ژوتا در این مصاحبه از کریستیانو رونالدو به عنوان الگوی خود یاد کرده و می‌گوید: " اولین خاطرات من از یورو 2004 است که پرتغال به فینال رسید و متأسفانه ما باختیم. من هفت ساله بودم و آن را به خوبی به خاطر می آورم.  فوتبال همیشه علاقه من بوده است.

 

 

1549709

 

 

کریستیانو رونالدو قهرمان من بود.  در آن زمان او 19 ساله بود اما قبلاً با کیفیت بسیار زیادی در یورو بازی می کرد.  در دوران کودکی من، او در منچستر یونایتد و رئال مادرید بود.  ما به عنوان بچه های پرتغالی همیشه به او به عنوان مرجع اصلی خود نگاه می کردیم. "

 

دیدگاه‌ها