کد خبر : 1723025 | 13 آذر 1399 ساعت 00:47 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت هیات مدیره شاهین با استعفای کمالوند

هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در حضور شهردار تشکیل جلسه داد و با استعفای فراز کمالوند مخالفت کرد.

مخالفت هیات مدیره شاهین با استعفای کمالوند

به گزارش "ورزش سه" ، بعدازظهر روز چهارشنب۶ هیات مدیره باشگاه شاهین بوشهر در جلسه ای که چندین ساعت به طول انجامید ، مسائل تیم و همچنین موضوع استعفای سرمربی تیم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


رضا صفازاده سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه در گفت و گویی درباره اتفاقات جلسه هیات مدیره اظهار داشت : با بررسی های انجام شده با نظر هیات مدیره باشگاه با استعفای آقای کمالوند مخالفت شد و در ادامه این جلسه نیز سرمربی تیم حضور یافت و توضیحاتی را ارائه داد و پیرامون موارد مختلف بحث و تبادل نظر شد.


صفازاده افزود : با تصمیم اتخاذ شده آقای کمالوند در تمرینات حضور خواهد یافت و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.


عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد : با توجه به دیر بسته شدن تیم و تنگناهایی که در نحوه جذب بازیکن ، از دست دادن فصل بدنسازی و مصدومیت های پی در پی بازیکنان در دو هفته اخیر باید همه علاقمندان توجه داشته باشند برای رسیدن به شرایط آرمانی تیم صبر داشت و توقع و انتظار منطقی داشت .


هدف گذاری این فصل باشگاه حضوری آبرومند در مسابقات است و هیچ توقع وفشاری برای صعود به لیگ برتر روی تیم وجود ندارد اما با همه این مشکلات ذکر شده مجموعه باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را می گذارند تا تیم شاهین شهرداری بوشهر نتایجی در شان فوتبال بوشهر کسب کنند.


صفارزاده  یادآور شد : هیات مدیره باشگاه در این جلسه حمایت قاطع خود از کادر فنی و بازیکنان اعلام نمود و مقرر شد همه ارکان باشگاه همکاری لازم را در این مورد به عمل بیاورند. آنچه مسلم است برای ایجاد هماهنگی لازم و رسیدن تیم به آمادگی مطلوب نیاز به زمان است و همه علاقمندان به تیم باید در این راه صبر و حوصله داشته باشند.

دیدگاه‌ها