کد خبر : 1723049 | 13 آذر 1399 ساعت 02:21 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان: عملکرد رئال مادرید مشکل ما نیست

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد روند پیروزی های تیمش ادامه پیدا کند.

رونالد کومان: عملکرد رئال مادرید مشکل ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول با سه گل فرنتس وارش را مغلوب کرده و به پنجمین پیروزی متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دست یافت. رونالد کومان در پایان بازی از عملکرد تیمش خصوصا در نیمه اول ابراز رضایت کرده و مدعی شد بارسلونا در همه رقابت ها به دنبال کسب موفقیت خواهد بود.

 

رونالد کومان گفت: "در نیمه اول فوق العاده بازی کرده، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و گل های فوق العاده ای به ثمر رساندیم. در 45 دقیقه نخست ریتم خوبی به مسابقه دادیم و از نظر من نیمه اول بسیار عالی بود. من بسیار خوشحالم و امیدوارم این روند در ادامه فصل نیز استمرار پیدا کند.

 

1549767

 

مهمترین هدف این بود که به مرحله بعد صعود کنیم، اما ما همچنن به دنبال صدرنشینی نیز هستیم. ما 18 امتیاز می خواهیم، اما ابتدا باید مقابل کادیز در لالیگا بازی کنیم. فراموش نکنیم می توانیم از نظر دفاعی پیشرفت کنیم، اما فکر می کنم در کل در مسیر درستی قرار داریم. ما می خواهیم در هر دیدار و هر تورنمنتی در ادامه پیروز شویم.

 

در این فصل و تا اینجا در لیگ قهرمانان نیز نشان داده ایم که چقدر تشنه موفقیت هستیم. اخیرا عملکردمان به خصوص هنگام مالکیت توپ را بهبود بخشیده ایم. ما در حملات با تعداد زیادی حضور پیدا می کنیم، اما باید در فاز دفاعی نیز پیشرفت کنیم. گلزنی همیشه به یک بازیکن اعتماد به نفس می دهد و امیدوارم این روند برای آنتوان گریزمان ادامه یابد. امیدوارم او هر هفته با خورخه والدانو (مجری مصاحبه چند روز قبل با گریزمان) هر هفته آمده و با گریزمان صحبت کند.

 

رسیدن به رئال مادرید در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده؟ روحیه تیمی مانند بارسلونا نباید اینگونه باشد. اینکه آنها عملکرد خوبی دارند یا بد، مشکل ما نیست و به ما ربطی ندارد."

دیدگاه‌ها