کد خبر : 1723079 | 13 آذر 1399 ساعت 12:37 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا 2021

اگر واکسن کرونا توزیع نشود، بازی های لیگ قهرمانان 2021 نیز به صورت متمرکز برگزار خواهند شد؛ این خبری است که روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از منابع اختصاصی خود منتشر کرده است.

احتمال برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا 2021

به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 به آخرین مسابقات خود نزدیک می‌شود. غرب آسیا قهرمان خود یعنی پرسپولیس را معرفی کرده و بازی ها در منطقه شرق نیز به دور نهایی مرحله گروهی رسیده اند و در دو هفته آینده تکلیف بازی های این منطقه نیز روشن خواهد شد. اما در همین وضعیت، گمانه زنی های بسیار زیادی در خصوص بازی های فصل بعدی لیگ قهرمانان منتشر شده است.

 

چند روز پیش روزنامه های سعودی خبر دادند که لیگ قهرمانان آسیا قطعا پیش از ماه آوریل (فروردین) برگزار نخواهد شد و حالا روزنامه الریاضیه به نقل از منابع اختصاصی خود خبری عجیب را منتشر کرده است؛ خبری که از برگزاری متمرکز مسابقات در صورت عدم واکسیناسیون اعضای 32 تیم حاضر در این رقابت ها خبر می‌دهد.

 

الریاضیه در این باره نوشته است: ژوئن (خرداد) آینده یک تاریخ پیشنهادی بسیار خوب است که ای اف سی آن را بررسی می‌کند، زمانی که لیگ ها به اتمام رسیده اند و 32 تیم می‌توانند بازی های لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند. اما هر اتفاقی که رخ دهد، فعلا کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعضای خود ایمیل زده و نوشته که تقویم خود را بدون لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنید؛ دستکم تا ماه آوریل 2021.

 

در ادامه این گزارش از جلسه ای پرده برداری می‌شود که بین کمیته اجرایی و کمیته مسابقات ای اف سی در جریان بوده و به هیچ تاریخ مشخصی برای انجام مسابقات ختم نشده است. همچنین این روزنامه عربستانی در پایان گفته که «اگر واکسن بین تمام اعضای تیم ها توزیع نشود، برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان در دستور کار خواهد بود.

 

باتوجه به این که قطر در سال های آینده میزبان جام کنفدراسیون ها نیز خواهد بود، برگزاری دوباره لیگ قهرمانان آسیا در این کشور کار بسیار سختی خواهد بود و باید دید ای اف سی در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها