کد خبر : 1723085 | 13 آذر 1399 ساعت 13:19 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

این اتفاق در دنیا بی‌سابقه است؛

رضایی: چهار هفته پیاپی از داوری ضرر کرده‌ایم

رحمان رضایی معتقد است که داور دیدار دو تیم نفت آبادان و ذوب‌آهن نه تنها در صحنه پنالتی که در جریان بازی هم عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی مقابل نفت آبادان شکست خورد که بار دیگر اعضای این تیم معتقد بودند، عملکرد داوری علیه این تیم بوده و پنالتی‌ای که روی طالب ریمانی اعلام شده، خطا نبوده است. 

 

1549295

 

 


رحمان رضایی سرمربی سبزپوشان اصفهانی در گفتگویی بر تاکید براین نکته که اشتباهات داوری به ضرر تیمش در چهار هفته پیاپی تکرار شده، گفت:« نمی دانم چه اتفاقی افتاده؛ در تاریخ لیگ فوتبال کشور بی سابقه است. حتّی بعید می‌دانم چنین اتفاقی در سایر لیگ ها و یا حتی لینک های کشورهای اروپایی هم افتاده باشد که یک تیم در ۴ هفته ابتدایی لیگ  از داوری متضرر شده باشد.» 


او در ادامه به بازی برابر نفت آبادان اشاره کرد و افزود:«در این هفته نیز با اشتباه مسلم داور بازی را واگذار کردیم. به تایید اکثر کارشناسان خطایی روی بازیکن صنعت نفت انجام نشده بود و داور می بایست به دلیل شبیه سازی به وی کارت زرد نشان می‌داد.» رضایی که معتقد است سوت‌های اشتباه داور فقط در صحنه منجر به گل نبوده، افزود:«اشتباهات داور فقط به صحنه پنالتی ختم نمی شود. داور در ۹ الی ۱۰ صحنه دیگر نیز اشتباهات فاحشی داشته که جریان بازی را به سود صنعت نفت تغییر داده است. حداقل یک بازیکن دیگر از صنعت نفت نیز باید اخراج میشد. امیدوارم کمیته داوران و سایر مراجع ذیصلاح به این مسئله ورود کنند.»

دیدگاه‌ها