کد خبر : 1723089 | 13 آذر 1399 ساعت 13:25 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

رنجبری: گل گهر جزو تیم های بالانشین لیگ می شود

بازیکن تیم گل گهر سیرجان معتقد است که آنها از قبل پیش بینی کرده بودند که تیمشان جزو رده های بالای جدول باشد.

رنجبری: گل گهر جزو تیم های بالانشین لیگ می شود

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در تبریز با نتیجه یک بر صفر از سد ماشین سازی عبور کرد تا همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد. پیمان رنجبری بازیکن اردبیلی گل گهری ها که پس از مدت ها در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت، در مورد این بازی و آینده گل گهر صحبت هایی را مطرح کرد.


رنجبری در مورد دیدار مقابل ماشین سازی گفت: ما 4 بازی تاکنون انجام دادیم که دیدار با ماشین سازی سخت ترین بازی ما بود. یک تیم جوان و بسیار دونده است که مربی خوبی به اسم آقای بیاتلو در این تیم مشغول هستند. من با ایشان آشنایی دارم و مربی بسیار خوبی هستند. شما در ادامه فصل خواهید دید که ماشین سازی به رتبه های بالای جدول خواهد رسید.


او ادامه داد: بازی بسیار سختی بود. ما تقریبا کنترل بازی را در دست داشتیم و مالیکت توپ با ما بود و نزدیک به 700 پاس دادیم. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم که دروازه بان آنها خوب کار کرد. آنها هم یک فرصت داشتند ولی در کل بازی دست ما بود. بازی سختی بود. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز خیلی با ارزش را از تبریز بگیریم و به روند خوبمان ادامه بدهیم.


رنجبری درباره اینکه بعد از مدتها در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته است، گفت: ما یک تیم یکدست و خوبی داریم. چه بازیکنانی که بازی می کنند و چه افرادی که بازی نمی کنند، در یک سطح هستند. چون رویکرد کادرفنی و باشگاه جوری بوده است که بازیکنانی در یک سطح جذب تیم شوند. خدا را شکر من هم به میدان رفتم و بازی خوبی بود. خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم.


وی در مورد اینکه آیا گل گهری ها احتمال می دادند تیمشان صدرنشین لیگ برتر شود، گفت: هنوز هفته چهارم است و نمی شود پیش بینی کرد که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. من 3 سال است که در گل گهر هستم. رزومه آقای قلعه نویی درخشان است و ایشان به هر باشگاهی که می روند، انتظارات از ایشان بالاست و اغلب تیم های ایشان جزو 4 تیم بالای جدول است. 


او در پایان گفت: ما این 4 هفته را خوب کار کردیم و بازی به بازی و هفته به هفته پیش می رویم. دیدارهای گذشته را کاملا فراموش کرده ایم و به دیدار با پیکان فکر می کنیم. ان شالله بتوانیم 3 امتیاز آن بازی را هم کسب کنیم. ما پیش بینی کرده بودیم که تا آخر فصل جزو تیم های بالای جدول باشیم ولی باید هفته به هفته پیش برویم و ان شالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها