کد خبر : 1723090 | 13 آذر 1399 ساعت 13:28 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب زیر و رو شده پیکان در لیگ بیستم

پیکان تهران در لیگ برتر بیستم با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به سال گذشته میدان می‌رود.

ترکیب زیر و رو شده پیکان در لیگ بیستم

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان تهرانی روز سه شنبه در هفته چهارم لیگ برتر مقابل استقلال به یک تساوی ارزشمند رسیدند و بدون گل به رختکن رفتند. پیکان امسال با مدیرعاملی اکبر محمدی و سرمربیگری مهدی تارتار در حالی نسبت به فصول گذشته شرایط بهتری دارد که این تیم تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته است.


از بین نفراتی که در لیگ نوزدهم بیشترین دقایق بازی را در ترکیب پیکان داشتند، 7 نفر اول در نقل و انتقالات از این تیم جدا شدند و به تیم های دیگر رفتند. مهران موسوی، علی حمودی، سعید واسعی، جلال علی محمدی، امیرحسین کریمی، فراز امام علی و شهریار مغانلو 7 بازیکنی بودند که در ترکیب سال گذشته پیکان بیشترین دقایق بازی را داشتند و همه آنها در نقل و انتقالات جدا شدند.

 

 

1544564

 


از این رو با توجه به کاهش بودجه پیکان برای لیگ بیستم نفرات نامدار خاصی به ترکیب این تیم اضافه نشد و کادرفنی و کادرمدیریتی مجبور شدند با جوانگرایی و استفاده از محصولات آکادمی خودشان تیم را روانه مسابقات کنند. امروز در ترکیب پیکان حالا خلاء 7 بازیکن اصلی این تیم در فصل گذشته با نفرات جوان پر شده و اگرچه چند بازیکن باتجربه هم در ترکیب حضور دارند اما شاکله خودروسازان را بازیکنان جوان و انرژیک تشکیل می دهند. بازیکنانی که با نیروی جوانی و انگیزه زیاد حالا زیر نظر کادرفنی رویاهای بزرگی را در سر دارند.


در چنین شرایطی اما پیکان در هفته های اول لیگ برتر با وجود اینکه از 4 مسابقه گذشته خود با دو مدعی(شهرخودرو واستقلال) بازی کرده، عملکرد خوبی داشته و این شرایط خوب، نوید روزهای بهتری را نیز در ادامه لیگ بیستم می دهد.

دیدگاه‌ها